Ο Μπράιαν είναι ένας εικοσάχρονος επίδοξος συγγραφέας: συλλέγει επιμελώς τις απορρίψεις από εκδοτικούς οίκους και περιοδικά και τις κολλάει στον τοίχο του σαν ταπετσαρία, περιμένοντας το άνοιγμα, την επιβεβαίωση που θα ξεκινήσει την καριέρα του. Περπατώντας μια μέρα στους δρόμους του Μανχάταν, γνωρίζει την Αριέλ, μια τριαντακάτι πανέμορφη, ατμοσφαιρική, αισθησιακή Γαλλίδα, παντρεμμένη με Γάλλο διπλωμάτη στη Νέα Υόρκη και μητέρα δυο παιδιών. Η Αριέλ, ωστόσο, είναι παραπάνω από πρόθυμη να δοκιμάσει ένα ρομάντζο με τον Μπράιαν - άλλωστε εκείνη κι ο σύζυγός της έχουν συμφωνήσει στις παράλληλες σχέσεις, αρκεί εκείνες να διεξάγονται, κατά τον παραδοσιακό γαλλικό τρόπο, μόνο μεταξύ 5 κι 7 το απόγευμα. Μόνο που κανείς τους δεν έχει προβλέψει ότι αυτή είναι μια σχέση που μπορεί ν' αξίζει ένα «για πάντα».

Ο Βίκτορ Λέβιν στήνει μια κλασική ρομαντική ιστορία, χωρίς να ξεφεύγει από τους κανόνες, αλλά επενδύοντας ευχάριστα σ' αυτούς. Το φιλμ του δεν αποφεύγει τα σεναριακά κλισέ, από τις «τουριστικές» ανταλλαγές (εκείνη θα του μάθει το καλό κρασί, εκείνος θα της μάθει τη χύμα μπύρα, εκείνος φοράει καρό πουκάμισα, εκείνη υπέροχα Dior φορεματάκια και μπαλαρίνες), ως το αναμενόμενο φινάλε.

Ωστόσο η ταινία ακολουθεί έναν γρήγορο, συχνά χαριτωμένο, χιουμοριστικό ή και παθιασμένο ρυθμό, εκμεταλλευόμενη το πανέμορφο περιβάλλον της Νέας Υόρκης, του Σέντραλ Παρκ με τα υπαρξιακά μηνύματα πάνω στα παγκάκια να γράφουν την ιστορία των ανθρώπων της πόλης, μ' έναν συνεσταλμένο, νοσταλγικό Μπράιαν ως αφηγητή και με διασκεδαστικούς δεύτερους ρόλους να πλαισιώνουν το ζευγάρι. Ανάμεσά τους, οι «γονείς» του Μπράιαν, ενσαρκωμένοι από την Γκλεν Κλόουζ και τον Φρανκ Λανγκέλα, προσφέρουν τα πιο πετυχημένα κωμικά διαλείμματα. Επιπλέον, η χημεία Γέλτσιν - Μαρλό λειτουργεί σταδιακά και σταθερά, δημιουργώντας ένα ζευγάρι που πραγματικά απολαμβάνεις να βλέπεις. Κι αν ο συνδυασμός Νέας Υόρκης - γαλλικού φλερτ - στιλάτων ρούχων - ζηλευτών διαμερισμάτων - στακάτων διαλόγων είναι τα βασικά συστατικά μιας ρομαντικής κομεντί, το «Σχέση 5 με 7» τα έχει όλα σε αφθονία.