Οι διασημότεροι πιλότοι που δεν έγιναν τηλεοπτικές σειρές!

TV 03 MAY 2012  /  Θοδωρής Δημητρόπουλος

Το «Corrections» του ΗΒΟ δεν ήταν η πρώτη φορά που ένας πιλότος που θεωρούσαμε όλοι σίγουρο, απορρίφθηκε από το δίκτυο και δεν έγινε ποτέ σειρά. Υπερήρωες, μεγάλοι δημιουργοί, διασκευές, spin-offs: Πολλά εκείνα που κατά καιρούς περιμέναμε αλλά ποτέ δεν ήρθαν.

Wonder Woman: δεν την είδαμε ποτέ...

Ούτε να χαρούμε δεν προλάβαμε με το «Corrections» πριν το ΗΒΟ σκοτώσει το project. Η ανακοίνωση του δικτύου έκανε πολλούς από εμάς να ξύνουμε το κεφάλι μας με απορία προτού καταλήξουμε πως το αποτέλεσμα πρέπει πραγματικά να μη βλεπόταν. Πώς αλλιώς να δικαιολογήσει κανείς μια τέτοια παράξενη απόφαση;

Το «Corrections» θα αποτελούσε τηλεοπτική μεταφορά του ομώνυμου πολυβραβευμένου βιβλίου του Τζόναθαν Φράνζεν, με τον πιλότο να σκηνοθετεί ο Νόα Μπάουμπαχ, παραγωγός να είναι ο Σκοτ Ρούντιν, και το καστ να απαρτίζεται - μεταξύ άλλων - από τους Γιούαν ΜακΓκρέγκορ, Μάγκι Τζίλενχαλ, Νταϊάν Γουίστ, Γκρέτα Γκέρβιγκ. Καμία πίεση!

Η ουσία είναι πως το ΗΒΟ δεν πρέπει να ικανοποιήθηκε με αυτό που είδε, κι έτσι ευχαρίστησε όλα τα ταλέντα δημόσια καταλήγοντας λίγο ως πολύ πως «ευχαριστούμε πολύ, τιμή μας, αλλά όχι». Η βιομηχανία σοκαρίστηκε και το «Corrections» μπήκε άμεσα στο πάνθεον των πιο σοκαριστικά μη επιλεγμένων πιλότων.

Αυτή είναι η εκλεκτή παρέα του.

pretty handsome

«Pretty/Handsome» (2008, FX)

  • Υπόθεση: Ο Μπομπ είναι ένα συνηθισμένος οικογενειάρχης που απλά μια μέρα ανακοινώνει στα παιδιά του πως είναι τρανσέξουαλ.
  • Παράσημα: Οι δημιουργοί ήταν οι Ράιαν Μέρφι και Μπραντ Φάλτσακ (του «Glee» και του «Nip/Tuck»), παραγωγός Μπραντ Πιτ, στο ρόλο του Μπομπ ο Τζόζεφ Φάινς, η Κάρι Αν Μος στο ρόλο της συζύγου του.
  • Αντιδράσεις: Οι Μέρφι και Φάλτσακ διατηρούν πολυετή συνεργασία με το FX, και για να απορρίφθηκε έτσι μια σειρά που κουβαλούσε και το όνομα του Μπραντ Πιτ, θα πρέπει οι άνθρωποι του δικτύου να έφριξαν με αυτό που είδαν (μιας και έτσι κι αλλιώς ο Μέρφι δεν διακρίθηκε ποτέ για την λεπτότητα των έργων του). Πχ ο αρχικός τίτλος της σειράς ήταν «4 oz.», που σύμφωνα με τον Μέρφι είναι το μέσο βάρος του αντρικού πέους.
  • Αντ’αυτού: Δυο χρόνια μετά έκαναν το «Glee», ενώ φέτος επέστρεψαν και στο FX με το «American Horror Story». Κανείς δεν πάει χαμένος σε αυτή τη ζωή. Εκτός ίσως από τον Τζόζεφ Φάινς.

the wonderful maladys

«The Wonderful Maladys» (2010, HBO)

  • Υπόθεση: Τρία εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους αδέρφια επανενώνονται στη Νέα Υόρκη ύστερα από το θάνατο των γονιών τους.
  • Παράσημα: Ο Άλαν Τέιλορ που σκηνοθέτησε τον πιλότο ήταν εκ των βασικών σκηνοθετών στο «Sopranos» και το «Game of Thrones» σήμερα. Στους ρόλους των αδελφιών είχαμε τη Σάρα Μισέλ Γκέλαρ (που τότε απείχε μόνο 7 χρόνια από το τέλος της «Buffy» κι όχι 9) και τη Μόλι Πάρκερ.**
  • Αντιδράσεις: Εξακολουθούν να λένε πολύ καλά λόγια για αυτό τον πιλότο διάφοροι άνθρωποι που τον είχαν δει, όμως το ΗΒΟ ίσως απλά θεώρησε πως η ιδέα παραείναι αδιάφορη. Κάτι που ισχύει, μεταξύ μας.
  • Αντ’αυτού: Η Γκέλαρ τελικά επέστρεψε στην τηλεόραση φέτος με το χάλια «Ringer». Αυτά τα δύο επιπλέον χρόνια τελικά μεταφράστηκαν σε κατρακύλα από τα παραλίγο του ΗΒΟ στα ακυρωμένα του CW. Τι κρίμα. Ο Άλαν Τέιλορ τα πήγε καλύτερα. Το καλοκαιράκι μάλλον θα γυρίζει το «Θορ 2» για την Marvel.

aquaman

«Aquaman» (2006, The WB)

  • Υπόθεση: Γόνος πλούσιας οικογένειας μαθαίνει πως είναι στην πραγματικότητα ο πρίγκηπας της Ατλαντίδας, δηλαδή ο Aquaman, δηλαδή ο πιο βαρετός υπερήρωας του σύμπαντος της DC. Εκτός από όταν τον ψευδοσκηνοθετεί ο Τζέιμς Κάμερον στο «Entourage».
  • Παράσημα: Από τους δημιουργούς του «Smallville». Και δυστυχώς όχι από τον Τζέιμς Κάμερον.
  • Αντιδράσεις: Αυτός ο πιλότος κυκλοφόρησε και online, οπότε είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε και με τα μάτια μας το πόσο βαρετός ήταν. Είχε όλα τα βαρετά στοιχεία του «Smallville» αλλά τίποτα από την αφελή γοητεία του. Λες και προσπεράσαμε τις πρώτες σεζόν και φτάσαμε κατευθείαν σε ένα από τα κακά επεισόδια της 6ης σεζόν. Ο πρωταγωνιστής Τζάστιν Χάρτλεϊ είχε όση χαρισματικότητα διαθέτει μια σκουριασμένη τρίαινα. Παρόλ’αυτά, αυτό που τελικά σκότωσε τη σειρά δεν ήταν τίποτα από αυτά, αλλά απλώς η ενοποίηση των WB και UPN σε ένα δίκτυο, το CW, το οποίο απλά δεν είχε ττον απαραίτητο χώρο στο πρόγραμμά του.
  • Αντ’αυτού: Το «Smalville» έζησε για μισή δεκαετία ακόμη, ενώ οι δημιουργοί Μίλαρ & Γκάου προχώρησαν δίνοντάς μας διαμάντια όπως μια από τις πρόσφατες «Μούμιες», το «Είμαι το Νούμερο Τέσσερα», την ταινία της «Χάνα Μοντάνα» και το φετινό τηλεοπτικό ριμέικ των «Άγγελων του Τσάρλι».

football wives

«Football Wives» (2007, ABC)

  • Υπόθεση: Οι δύσκολες ζωές και τα #firstworldproblems των συζύγων πλουσίων αθλητών.
  • Παράσημα: Ριμέικ εξόχως καμπ αγγλικής σαπουνόπερας με συζύγους ποδοσφαιριστών και πλοκές που θα έκαναν το «Melrose Place» να μοιάζει με το «Wire». Σκηνοθεσία Μπράιαν Σίνγκερ (κατανοούμε την ανάγκη του καθενός να ζήσει, αλλά γι’αυτό υπάρχουν τα ψευδώνυμα), καστ με Γκαμπριέλ Γιούνιον, Λούσι Λόουλες, Κίλε Σάντζεζ.
  • Αντιδράσεις: Το κανάλι διαπίστωσε πως ο πιλότος έκανε πολύ χαμηλά νούμερα ενδιαφέροντος για τους άντρες και τον απέρριψε. Φημολογείται πως επίσης ίσως υπήρχαν αντιδράσεις κι από τη λίγκα του NFL.
  • Αντ’αυτού: Η Λόουλες πρωταγωνίστησε στον «Σπάρτακο», το ABC συνέχισε να παράγει camp σαπουνόπερες, και ο Μπράιαν Σίνγκερ επίσης, για κάποιο λόγο. («Dirty Sexy Money»)

last of the ninth

«Last of the Ninth» (2009, HBO)

  • Υπόθεση: Στη Νέα Υόρκη του 1970, ένας βετεράνος μπάτσος παίρνει υπό την προστασία του έναν νεαρό συνάδελφο όταν ο αρχηγός της ασυνομίας διατάζει την έναρξη μιας έρευνας με στόχο την πάταξη της διαφθοράς.
  • Παράσημα: Δημιουργοί ήταν οι Ντέβιντ Μιλτς και Μπιλ Κλαρκ, δημιουργός και σύμβουλος αντίστοιχα στο «NYPD Blue», ίσως ακόμα το σημαντικότερο αστυνομικό show. Ο Μιλτς είχε κάνει και το μεγαλειώδες «Deadwood» για το ΗΒΟ. Πρωταγωνιστής ήταν ο Ρέι Γουίνστον.
  • Αντιδράσεις: Ο Μιλτς έχει πάει κατά καιρούς ένα σωρό περίεργα πράγματα στο ΗΒΟ και το ΗΒΟ του τα έχει εγκρίνει όλα (ακόμα και το «John from Cincinnati», που παραμένει ίσως η πιο παράξενη και δυσνόητη σειρά που έχει προβληθεί ποτέ στην τηλεόραση). Το σκηνικό της σειράς και το παλμαρέ του δημιουργού προετοίμαζαν για κάτι αληθινά σπουδαίο, όμως δυστυχώς δεν ήταν να συμβεί.
  • Αντ’αυτού: Ο Μιλτς έκανε το «Luck» για το ΗΒΟ, που όπως και ο «John» κράτησε μόνο για μία σεζόν. Παραμένει ό,τι πολυτιμότερο έχει να επιδείξει το μέσο.

**«Heat Vision and Jack» (1999, FOX)** - **Υπόθεση:** Υστερα από κακό υπολογισμό της NASA, ένας αστροναύτης πετάει υπερβολικά κοντά στον ήλιο και μεταλάσσεται στον εξυπνξότερο άνθρωπο του κόσμου. - **Παράσημα:** Σκηνοθεσία Μπεν Στίλερ, πρωταγωνιστούσαν Τζακ Μπλακ και Οουεν Γουίλσον. Σκέψου, μιλάμε για το 1999. Τότε ήταν ακόμα πολύ cool όλοι αυτοί. Επίσης το σενάριο το συνυπέγραφε ένας άβγαλτος ακόμα Νταν Χάρμον, γνωστός και ως ο δημιουργός του «Community». - **Αντιδράσεις:** Το FOX φρίκαρε (δες μόνος σου γιατί) όμως ο πιλότος έχει αποκτήσει μεγάλο κύκλωμα οπαδών και τη φήμη του cult (δες επίσης μόνος σου το γιατί) μέχρις σημείου που κάποτε συζητήθηκε και κινηματογραφική μεταφορά. - **Αντ’αυτού:** Δεν πιστεύω να περιμένετε να απαριθμήσω τους σταθμούς στις καριέρες όλων αυτών τα τελευταία 13 χρόνια. ![virtuality](http://flix.gr/uploads/images/1336015889.jpg) **«Virtuality» (2009, FOX)** - **Υπόθεση:** Σε διαστημόπλοιο, οι αστροναύτες ζουν διάφορες καταστάσεις σε εικονική πραγματικότητα οι οποίες προβάλλονται πίσω στη Γη ως reality show. - **Παράσημα:** Από τον Ρον Μουρ, δημιουργό του σύγχρονου «Batllestar Galactica», του κατ’εξοχήν έξυπνου και φιλοσοφημένου sci-fi. Σκηνοθεσία Πίτερ Μπεργκ, του «Battleship» (πόση διαφορά κάνουν λίγα γράμματα) αλλά και του «Friday Night Lights», ταινίας και σειράς. - **Αντιδράσεις:** Ο δίωρος πιλότος απορρίφθηκε από το FOX επειδή... πραγματικά, ποιος έχει όρεξη να μπαίνει στο μυαλό των εκάστοτε αφεντικών στο FOX; Μπορεί να ήταν ένα σωρό διαφορετικοί λόγοι. Πάντως τελικά προβλήθηκε ως TV movie και πραγματικά θα θέλαμε κι άλλο. Είχε κάθε περιθώριο να εξελιχθεί σε κάτι εξαιρετικό. - **Αντ’αυτού:** Ο Μουρ ανέπτυξε τη σειρά «17th Precinct» για το NBC. ![17th precinct](http://flix.gr/uploads/images/1336015540.jpg) **«17th Precinct» (2011, NBC)** - **Υπόθεση:** «Χάρι Πότερ για ενήλικες», «NYPD Blue με υπερδυνάμεις» κι άλλα τέτοια. - **Παράσημα**: Ο Ρον Μουρ, πάλι, που αυτή τη φορά έφερε μαζί και 2-3 πρόσωπα από το «Galactica». - **Αντιδράσεις:** Ο πιλότος έγινε στιγμιαία διαθέσιμος online πριν λίγους μήνες, και όποιος πρόλαβε, πρόλαβε. (Μας άρεσε.) Το NBC, ένα δίκτυο σε μόνιμη κατάσταση πανικού εδώ και τουλάχιστον μισή δεκαετία, ζήτησε από έναν αναγνωρισμένο μάστορα του sci-fi να παραδώσει μια διασκεδαστική σειρά μυθολογίας, και όταν την παρέλαβε, προτίμησε να διαλέξει το «Grimm», μια ΟΚ-αλλά-τίποτα-τρομερό σειρά φαντασίας. - **Αντ’αυτού:** Το NBC έζησε μια ακόμα καταστροφική σεζόν, ο Ρον Μουρ ανέπτυξε έναν ακόμα πιλότο (αυτή τη φορά για το ABC, και αυτή τη φορά γουέστερν) και περιμένει πάλι να ακούσει τα νέα. Φοβόμαστε πως σύντομα αυτό το άρθρο θα έχει άλλη μια προσθήκη, ακριβώς κάτω από εδώ. ![global frequency](http://flix.gr/uploads/images/1336015576.jpg) **«Global Frequency» (2005, The WB)** - **Υπόθεση:** Η παγκόσμια μυστική οργάνωση Global Frequency αριθμεί 1,001 κρυφά μέλη διασκορπισμένα στην πλανήτη, που υπό τον συντονισμό της Μιράντα Ζίρο είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα για τη σωτηρία του πλανήτη και την πάταξη κάθε πιθανής συνωμοσίας. - **Παράσημα:** Βασισμένο σε διάσημη μίνι σειρά κόμικς του Γουώρεν Έλλις, με την φοβερή Μισέλ Φορμπς στο ρόλο της Μιράντα, και σε παραγωγή -για κάποιο λόγο- του Μαρκ Μπερνέτ («Survivor»). - **Αντιδράσεις:** Το κόμικ δάνειζε έτσι κι αλλιώς εξαιρετικά τον εαυτό του στο φορμάτ μιας τηλεοπτικής σειράς, αλλά ήταν μόνο όταν είδαμε τον φοβερό πιλότο (που βρέθηκε online το καλοκαίρι του ‘05) που πραγματικά απορήσαμε τι σκέφτονταν στο WB απορρίποντάς τον, και μάλιστα λιγότερο από ένα χρόνο μετά το (ακόμα ακατανόητο) κόψιμο του «Angel». - **Αντ’αυτού:** Το WB συνέχισε την καθοδική πορεία που οδήγησε στην εξαφάνισή του, την ώρα που ο Γουώρεν Έλλις συνεχίζει να απολαμβάνει το στάτους ενός μικρού cult θεού για την κόμικ κοινότητα. ![the thick of it](http://flix.gr/uploads/images/1336015875.jpg) **«The Thick of It» (2007, ABC)** - **Υπόθεση:** Η φρικτή καθημερινότητα μέσα σε ένα ασήμαντο υπουργικό γραφείο. - **Παράσημα:** Διασκευή της εξαιρετικής αγγλικής σειράς του Αρμάντο Ιανούτσι, από τον Μιτς Χέρβιτς («Arrested Development») στο σενάριο και τον Κρίστοφερ Γκεστ στη σκηνοθεσία. - **Αντιδράσεις:** Ο ίδιος ο Ιανούτσι το μίσησε θεωρώντας πως έχανε όλη την καυστικότητα του πρωτότυπου κειμένου, το ABC μάλλον θα συμφώνησε, εμείς θα μείνουμε πάντα να απορούμε αιωνίως πώς είναι δυνατόν. - **Αντ’αυτού:** Ο Ιανούτσι [κάνει τώρα το «Veep» στο ΗΒΟ](http://flix.gr/news/veep-h-aixmhrh-a-politikh-satira-toy-hbo.html), ενώ ο Χέρβιτς ετοιμάζεται να γυρίσει την επιστροφή του «Arrested Development» για το netflix.

«Locke & Key» (2011, FOX)

  • Υπόθεση: Πιτσιρίκια μετακομίζουν σε στοιχειωμένο σπίτι μετά το θάνατο του πατέρα τους, όπου συμβαίνουν «πολλά μυστήρια πράγματα».
  • Παράσημα: Μεταφορά σειράς κόμικς με εξαιρετική φήμη (γραμμένη από τον Τζο Χιλ, γιο του Στίβεν Κινγκ). Παραγωγή ο Στίβεν Σπίλμπεργκ και σενάριο ο showrunner του υποτιμημένου «Terminator: The Sarah Connor Chronicles». Τη σκηνοθεσία του πιλότου ανέλαβε ο Μαρκ Ρόμανεκ.
  • Αντιδράσεις: Ο Ρόμανεκ είναι απλά φανταστικός, αλλά υπάρχει λόγος που σκηνοθετεί τόσο σπάνια. Φήμες μιλάνε για μπάτζετ που ξέφυγε και για γενικότερα προβλήματα επικοινωνίας. Ο πιλότος προβλήθηκε πέρσι στο Σαν Ντιέγκο και πολλοί μιλούσαν για τεράστια χαμένη ευκαιρία του FOX.
  • Αντ’αυτού: Το κόμικ συνεχίζει να υπάρχει, ο Ρόμανεκ από την άλλη... ας πούμε πως ελπίζουμε να μην αληθεύει πως θα σκηνοθετήσει τον επόμενο Νταν Μπράουν.

wonder woman

«Wonder Woman» (2011, NBC)

  • Υπόθεση: Σκέψου την κλασική ηρωίδα της DC, αλλά λιγότερο θεά/αμαζόνα και περισσότερο τιμωρός στα σκοτεινά σοκάκια. Ή κάτι τέτοιο.
  • Παράσημα: Μια ακόμα απόπειρα εκμετάλλευσης του χαρακτήρα (μετά την ταινία που έγραψε αλλά δε γύρισε ποτέ ο Τζος Γουίντον), μια ακόμα αποτυχία. Αμαζόνα εδώ θα ήταν η Αντριέν Παλίκι («Friday Night Lights», εξόφθαλμα λάθος κάστινγκ), δημιουργός της σειράς ο Ντέιβιντ Κέλεϊ της «Ally McBeal».
  • Αντιδράσεις: Στο άκουσμα του ονόματος του Κέλεϊ; Τρέξιμο και κρύψιμο. Στο άκουσμα του νέου για τη μη επιλογή της σειράς; Μια κάποια έκπληξη. Αλλά από την άλλη, όχι και τόσο. Το πρότζεκτ φωνάζει “αποτυχία” από όπου το πιάσεις.
  • Αντ’αυτού: Η ψυχική μας ηρεμία.

«Valley Girls» (2008, CW)

  • Υπόθεση: Τα άτακτα χρόνια της Λίλι βαν ντερ Γούντσεν πίσω στα ‘80s. Όπου βαν ντερ Γούντσεν, η Σερίνα, κι όπου Λίλι, η μαμά της.
  • Παράσημα: Ο πιλότος ήταν στην πραγματικότητα ένα εκτεταμένο φλασμπάκ επεισόδιο του «Gossip Girl» με στόχο τη δημιουργία spin-off σειράς, η οποία δε συνέβη ποτέ. Συντελεστές θα ήταν οι ίδιοι οι δημιουργοί του «Gossip Girl», με τη Μπρίτανι Σνόου και την Κρίστεν Ρίτερ στους κεντρικούς ρόλους.
  • Αντιδράσεις: Δεν ήταν άσχημο το επεισόδιο, και οι αναφορές στην ‘80s κουλτούρα θα έκαναν ένα ευχάριστο διάλειμμα με τα μυδραλιοβόλα αναπαραγωγής και αναμασήματος του σύγχρονου zeitgeist. Όμως δυστυχώς το CW είχε πολλές σειρές του ίδιου είδους να επιλέξει, και εκ του αποτελέσματος σίγουρα κανείς δε μπορεί να τους κατηγορήσει για την επιλογή του «Vampire Diaries».
  • Αντ’αυτού: Το «Gossip Girl» πνέει τα λοίσθια ενώ το CW μοιάζει πραγματικά αποφασισμένο να εκμεταλλευθεί την όλη ιδέα για νεανική prequel σειρά, έχοντας τώρα στα σκαριά κάτι σαν ένα «Sex and the City: Year One».
Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.