Συνέντευξη: Ενας Ιάπωνας, ένας Αμερικανός κι ο Βιμ Βέντερς μπαίνουν σε μια τουαλέτα...
Με αφορμή το «Υπέροχες Μέρες» που προβάλλεται στις αίθουσες, ο Γερμανός μετρ μιλά στο Flix για τη σημασία της ρουτίνας, του δρόμου και του κοινού καλού.
Με αφορμή το «Υπέροχες Μέρες» που προβάλλεται στις αίθουσες, ο Γερμανός μετρ μιλά στο Flix για τη σημασία της ρουτίνας, του δρόμου και του κοινού καλού.
Η σκηνοθέτης και οι πρωταγωνιστές της «Χίμαiρας» μίλησαν στο Flix για το μεγάλο όραμα. Ενα σινεμά που δεν βλέπει σύνορα, μόνο ευκαιρίες να αφηγηθείς ιστορίες για όσα μάς ενώνουν - στο παρόν, στο παρελθόν και στο μέλλον.
Με αφορμή το «Αγόρι του Θεού», ο Ιταλός μετρ μιλά για όσα δίνουν (σκοτεινή) ταυτότητα στην πατρίδα του, εδώ και αιώνες.
Η σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» μιλά στο Flix λίγο πριν η ταινία βγει στις ελληνικές αίθουσες. Τώρα που, πλέον, νιώθει μόνο χαρά και ικανοποίηση!
Μετά από ταξίδια στα φεστιβάλ του κόσμου, το «Μινόρε» φτάνει στις ελληνικές αίθουσες. Ο δημιουργός του μιλάει στο Flix για το mash-up Λαβρκαφτ και Μπαγιαντέρα που οδήγησε στη δημιουργία του.
Θρησκεία ή πνευματικότητα; Αλληγορία για το χθες ή το σήμερα; Χαρά ή πανικός, αν απαιτήσει η Κέιτ Μπλάνσετ να είναι στην ταινία σου;
O Γιούχο Κουοσμάνεν, η Χάνα Μπέργκχολμ και ο Τζ - Π Βαλκεάπα μιλούν στο Flix με αφορμή το ταξίδι τους στην Αθήνα για το αφιέρωμα στον Νέο Φινλανδικό Κινηματογράφο από τις 21 μέχρι τις 27 Μαρτίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.
Εχοντας κερδίσει τη Χρυσή Αρκτο στη Berlinale του 2023, ο Νικολά Φιλιμπέρ μιλάει στο Flix για όσα μας χωρίζουν αλλά κυρίως όσα μας ενώνουν με τους ανθρώπους με ψυχικά νοσήματα.
H Λήδα Γαλανού εξηγεί - επιστημονικά - τους λόγους για τους οποίους η ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν είναι δίκαιο φαβορί για το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Είναι η μοντέζ του βρετανικού «The After», που την Κυριακή περιμένουμε να βρίσκεται στον χρυσό φάκελο της κατηγορίας μικρού μήκους. Υπογράφει και το μοντάζ της «Φόνισσας», της μεγαλύτερης επιτυχίας του ελληνικού σινεμά φέτος. Ποια είναι η Αγγέλα Δεσποτίδου;
Η Πόλυ Λυκούργου γράφει τους καθόλου poor λόγους για τους οποίους η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου θα έπρεπε να στεφθεί νικήτρια της 96ης τελετής των βραβείων Οσκαρ.
Ο Μανώλης Κρανάκης είναι σίγουρος πως αν μια ταινία έπρεπε να κερδίσει φέτος το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας αυτή ήταν η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ.
Μοναχικός, ανεξάρτητος, από τους πιο ενδιαφέροντες και μοναδικούς Ελληνες σκηνοθέτες, ο Κάρολος Ζωναράς μιλάει στο Flix για τη νέα του ταινία, το «Tranzit», τη μετά θάνατον ζωή και τη σημασία του να συνεχίζεις με τους δικούς σου όρους.
Η ταινία της Μαρί Αματσουκελί «Μάμα Γκλόρια» αφηγείται την ιστορία ενός παιδιού και της μαμάς που δεν το γέννησε αλλά το μεγάλωσε.
Ο Ρόμπυ Εκσιέλ εξηγεί γιατί η ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε θα έπρεπε να είναι φέτος η πρώτη επιλογή στα μέλη της Ακαδημίας.
Ο σκηνοθέτης του «Πάγου που Καίει» μίλησε (ζεστά) στο Flix, στο πλαίσιο του 64ου Διεθνούς Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Ο Χρήστος Μπακατσέλος εξηγεί γιατί η ταινία του Τζόναθαν Γκλέιζερ θα έπρεπε - φέτος περισσότερο από ποτέ - να κερδίσει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας.