Βενετία 2019: To «Martin Eden» είναι ένα παθιασμένο αλλά ατελές πορτρέτο του 20ού αιώνα

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 02 SEP

Ξεκινώντας από το ομότιτλο βιβλίο του Τζακ Λόντον και ανάγοντάς την αφήγησή του σε μια άχρονη πραγματικότητα που αγκαλιάζει όλον τον 20ό αιώνα, ο Πιέτρο Μαρτσέλο κάνει τον «Martin Eden» έναν διαχρονικό ήρωα που αξίζει της προσοχής, ακόμα κι αν ξεμένει από ενέργεια στα μέσα της διαδρομής.

Βενετία 2019: Στo «Chola» το αρχαίο ελληνικό δράμα συναντά τον ινδικό μελοδραματισμό

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 02 SEP

Η πρώτη – στην Ιστορία – ινδική συμμετοχή στο διαγωνιστικό των Orizzonti δείχνει να ενδιαφέρεται με επαναστατική ματιά για τις ρωγμές της σύγχρονης ινδικής πραγματικότητας, καταρρέει ωστόσο υπό το βάρος του υπέρμετρου μελοδραματισμού και της παντελούς έλλειψης δραματικού μέτρου.

Βενετία 2019: Στο «Rialto» η απόδραση από το παρελθόν είναι μια βασανιστικά προσωπική διαδικασία

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 02 SEP

Με θεατρική ματιά που εκθέτει επίμονα (και κατά στιγμές τεχνηέντως) μια ιστορία προσωπικής κρίσης, το «Rialto» του Πίτερ Μακί Μπερνς, το οποίο διαγωνίζεται στο παράλληλο πρόγραμμα των Orizzonti, βασίζεται υπερβολικά στην οπτική του πρωταγωνιστή του για να κάνει απόλυτα κατανοητό το δράμα του.

Το «Wasp Network» του Ολιβιέ Ασαγιάς είναι μια εντυπωσιακή κατασκοπική ταινία με περίτεχνο, αλλά διάτρητο ιστό

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP

Πιο mainstream από ποτέ, ο συνήθως ρηξικέλευθος Γάλλος σκηνοθέτης αλλάζει για άλλη μια φορά είδος, χώρα και γλώσσα και παρουσιάζει μια πραγματική ιστορία με αφηγηματική σιγουριά, αλλά σκηνοθετική ατολμία.

Βενετία 2019: Στην «Llorona» τίποτα δεν ξεπερνά τον τρόμο της πολιτικής Iστορίας

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP

Εξακολουθώντας να εστιάζει στον κοινό τόπο μυθολογικής παράδοσης και σύγχρονης πραγματικότητας, ο Χάιρο Μπουσταμάντε αφηγείται στην «Llorona» του μια ιστορία πολιτικού τρόμου ικανή να στοιχειώσει πολύ περισσότερο από τους απειλητικούς λυγμούς ενός φαντάσματος.

Βενετία 2019: Το «Ενήλικοι στην Αίθουσα» του Κώστα Γαβρά δεν είναι μια ταινία για την ελληνική κρίση

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 31 AUG

Ούτε αληθινά αποκαλυπτικό, ούτε αγωνιώδες, το «νέο φιλμ του Κώστα Γαβρά για την ελληνική κρίση» είναι πάνω απ' όλα μια πολιτική αγιογραφία του πρωταγωνιστή του, Γιάνη Βαρουφάκη.

Βενετία 2019: Υποκλιθείτε στον «Joker» του Τοντ Φίλιπς

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 31 AUG

Εξετάζοντας το μύθο του «Joker» από ένα αμιγώς κοινωνικό πρίσμα, το νέο φιλμ του Τοντ Φίλιπς προσφέρει ένα τρυφερό αλλά και τρομακτικό πορτρέτο, στέλνοντας τον Χοακίν Φίνιξ απευθείας στα Οσκαρ.

Βενετία 2019: H «Εμα» παίρνει φωτιά στην οθόνη (και χορεύει διονυσιασμένη πάνω στις στάχτες της)

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 31 AUG

Η νέα ταινία του Χιλιανού Πάμπλο Λαραΐν θα διχάσει ως μια φορμαλιστική άσκηση ύφους που δεν έχει να πει τίποτα ουσιαστικό ή ως μια προκλητική ανατομία της χώρας του, αυτή τη φορά σε ένα αβέβαιο κι εμπρηστικό, κυριολεκτικά και μεταφορικά, παρόν.

Βενετία 2019: Ο Μάριο Μαρτόνε κάνει θέατρο στη μεγάλη οθόνη στο «The Mayor of Rione Sanità»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 31 AUG

Βασισμένο στο ομότιτλο έργο του Εντουάρντο Ντε Φιλίππο, το φιλμ του Ιταλού Μάριο Μαρτόνε που διαγωνίζεται για τον Χρυσό Λέοντα στο 76ο Φεστιβάλ Βενετίας, υπολείπεται κινηματογραφικών αρετών κι ενδιαφέροντος.

Βενετία 2019: Αναζητώντας την αληθινή «Seberg» μέσα από τις φλόγες

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 30 AUG

Παρουσιάζοντας την καινούρια του ταινία στη Βενετία εκτός διαγωνιστικού προγράμματος, ο Μπένεντικτ Αντριους («Una») εξερευνά την πιο καθοριστική περίοδο της ζωής της Τζiν Σίμπεργκ στην Αμερική, χωρίς όμως να καταφέρνει να μεταδώσει οργανικά την πλούσια και χαρισματική προσωπικότητά της.

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.