Το «Holiday» της Ιζαμπέλα Εκλοφ μας πήγε σε μέρη που έχουμε ξαναδεί

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 08 NOV

Σκοτεινό, κυνικό σινεμά κάτω από έναν λαμπερό ήλιο. Σεξουαλική κακοποίηση με τα φώτα ανοιχτά. Σοκ και βία. Από το Sundance περιμέναμε το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ιζαμπέλα Εκλοφ με μεγάλες προσδοκίες, όμως αυτός ο κινηματογραφικός προορισμός διακοπών ήταν λίγο χειρότερος από το φυλλάδιο του τουριστικού γραφείου.

Στο «Field Guide to Evil» όλος ο κόσμος είναι ένα φολκ, τρομακτικά fun γαϊτανάκι

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 08 NOV

Αναμενόμενα ετερόκλιτο αλλά και με μερικές εξαιρετικά δημιουργικές πινελιές, η ανθολογία τρόμου του «Field Guide to Evil» δεν παγώνει το αίμα, είναι όμως αρκούντως αιματοβαμμένη και απολαυστική.

Θεσσαλονίκη 2018: Το «Ο Κόσμος σου Ανήκει» του Ρομέν Γαβρά είναι απολαυστικό από την αρχή ως το τέλος

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 07 NOV

Μπορεί να μην ξαναγράφει τους κανόνες του είδους του crime comedy, αλλά τους ακολουθεί και μαζί τους ανατρέπει με περίσσευμα ταλέντου, ενέργειας και χιούμορ.

Θεσσαλονίκη 2018: «Ο Ενοχος» του Γκούσταβ Μέλερ είναι η καλύτερη ταινία του φεστιβάλ

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 07 NOV

Ενας άνθρωπος, ένα δωμάτιο, ένα τηλέφωνο. Με ένα εξαιρετικό σενάριο κι αυτοπεποίθηση στην κάμερα, ο Γκούσταβ Μέλερ, στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, καταθέτει ένα μικρό αριστούργημα - ένα masterclass στο χτίσιμο του κινηματογραφικού σασπένς

Tο mainstream ελληνικό σινεμά ανασαίνει ελεύθερα στο «Φυγαδεύοντας τον Χέντριξ»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 07 NOV

Αβίαστα feelgood και με ακαταμάχητο κωμικό timing, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Μάριου Πιπερίδη κοιτάει το παράδοξο και το τραγικό γύρω του για να αναδείξει τα πραγματικά θύματα της Ιστορίας.

Θεσσαλονίκη 2018: Tο «Touch me Not» δεν είναι μία ταινία (μόνο) για το σεξ

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 06 NOV

Μία ταινία για το πόσο επιτρέπουμε στον εαυτό μας να απογυμνωθεί, να αγγίξει και να αγγιχτεί, να κοιτάξει, να επιθυμήσει και να νιώσει άξιος να τον επιθυμήσουν. Οχι, δεν είναι μία ταινία για το σεξ.

Θεσσαλονίκη 2018: Ο Στηβ Κρικρής σερβίρει στιλ και νεονουάρ ατμόσφαιρα με το «The Waiter»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 06 NOV

Mε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, ο Στηβ Κρικρής αποδεικνύει ότι ξέρει να κατασκευάζει ένα απολαυστικό νεο νουάρ κόσμο και δικαιωματικά βρίσκεται στο Διεθνές Διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ.

Τα όρια της πολιτικής και του σινεμά στο «"Αδιαφορώ Αν Καταγραφούμε στην Ιστορία ως Βάρβαροι"» του Ράντου Ζούντε

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 06 NOV

Η πιο φιλόδοξη ταινία του Ρουμάνου σκηνοθέτη, ένας πολιτικός, δοκιμιακός και στα όρια της μυθοπλασίας διάλογος με την Ιστορία και τους αρνητές της.

Θεσσαλονίκη 2018: Η «Sofia» της Μεριέμ Μπενμπαρέκ δεν είναι το κορίτσι που νομίζεις ότι ξέρεις

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 06 NOV

Με στρωτή αφήγησή που φαντάζει παραπλανητικά απλή, η «Sofia» της Μεριέμ Μπενμπαρέκ αποκαλύπτει κάτι πολύ περισσότερο από την ταξική ανισότητα της μαροκινής κοινωνίας ή τους παραδοσιακούς περιορισμούς της γυναικείας ταυτότητας.

Ας σταματήσουμε για λίγο το χρόνο και ας μιλήσουμε για τον «Ορέστη» του Βασίλη Φωτόπουλου

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 05 NOV

Η σπάνια προβολή της μοναδικής ταινίας του Ελληνα σκηνογράφου στο 59ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης σύστησε τον σκηνοθέτη Βασίλη Φωτόπουλο και μια τολμηρή ανάγνωση πάνω στη διασκευή στη μεγάλη οθόνη του αρχαίου τραγικού λόγου.

Το «Ray and Liz» του Ρίτσαρντ Μπίλιγχαμ είναι ένα βαθιά προσωπικό σινεμά, γλυκόπικρης εξιλέωσης

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 05 NOV

Ο διάσημος φωτογράφος Ρίτσαρντ Μπίλιγχαμ κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο κινηματογραφώντας το θέμα που δεσπόζει και στα έργα του: τη βρετανική white-trash μιζέρια της παιδικής του ηλικίας, με τους άνεργους, αδιάφορους γονείς του.

Θεσσαλονίκη 2018: Το «La Flor» του Μαριάνο Γινάς είναι ένα 14ωρο κινηματογραφικό masterclass

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 05 NOV

Μεταπηδώντας από το b-movie στο μιούζικαλ και από το πειραματικό σινεμά στα spy movies των 70ς, το «La Flor» του Μαριάνο Γινάς είναι ένα απαιτητικό αλλά εξαιρετικά πολυσύνθετο φιλμ που προσπαθεί να εξηγήσει με τους δικούς του όρους τι θα πει «σινεμά».

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.