58ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2017: Η δεύτερη φορά δεν είναι (σίγουρα) η καλύτερη Ενημέρωση

Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2017: Η δεύτερη φορά δεν είναι (σίγουρα) η καλύτερη

Το δεύτερο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου επιβεβαίωσε τις ανησυχίες που είχε προκαλέσει ήδη από την πρώτη του χρονιά, στέλνοντας λάθος μηνύματα και εντός και εκτός συνόρων.

Θεσσαλονίκη 2017: ...και η ΕΡΤ το χαβά της Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: ...και η ΕΡΤ το χαβά της

Στην τελετή λήξης του 58ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ, Βασίλης Κωστόπουλος υπενθύμισε την αλαζονική συμπεριφορά με την οποία δέχτηκαν οι υπεύθυνοι της Δημόσιας Τηλεόρασης τις διαμαρτυρίες του κινηματογραφικού χώρου για την αντικατάσταση της επιτροπής του 1.5%.

Θεσσαλονίκη 2017: Οι δρόμοι της αγάπης δεν είναι πάντα νυχτερινοί στο «Εκείνες οι Mακρυμαλλούσες Nύχτες» Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Οι δρόμοι της αγάπης δεν είναι πάντα νυχτερινοί στο «Εκείνες οι Mακρυμαλλούσες Nύχτες»

Οι νύχτες της πρώτης ταινιας του Φιλιππινέζου Τζεράρντο Καλάγκι είναι σκληρές, ρεαλιστικές και άγριες, βγαλμένες μέσα από τη ζωή τριών διεμφυλικών κοριτσιών στη Μανίλα του σήμερα.

Θεσσαλονίκη 2017: Ο Τζέιμς Φράνκο αναδεικνύεται ένδοξα σε οτιδήποτε άλλο παρά «The Disaster Artist» Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Ο Τζέιμς Φράνκο αναδεικνύεται ένδοξα σε οτιδήποτε άλλο παρά «The Disaster Artist»

Η ταινία για τα γυρίσματα του «χειρότερου φιλμ όλων των εποχών» είναι η σαφής, ένδοξη και εξαντλητικά αστεία απάντηση του Τζέιμς Φράνκο σε όλους όσους κατά καιρούς τον αμφισβήτησαν. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη, Τζέιμς.

Θεσσαλονίκη 2017: Τα δέντρα στις «Εξοχικές Κατοικίες» των παιδικών μας χρόνων ρίχνουν βαριά σκιά Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Τα δέντρα στις «Εξοχικές Κατοικίες» των παιδικών μας χρόνων ρίχνουν βαριά σκιά

H πρωτοεμφανιζόμενη γερμανίδα Σόνια Μαρία Κρένερ καταθέτει μία ταινία καλοκαιρινά αιθέρια στο βλέμμα, αλλά υποβλητικά σκοτεινή στην περιγραφή των «κήπων» της παιδικής μας ηλικίας, από τους οποίους κάποια στιγμή εκδιωχθήκαμε.

Θεσσαλονίκη 2017: Αυτόν τον Χρυσό Αλέξανδρο ποιος θα τον πάρει; Buzz

Θεσσαλονίκη 2017: Αυτόν τον Χρυσό Αλέξανδρο ποιος θα τον πάρει;

Δεκατέσσερις πρώτες ή δεύτερες ταινίες απ' όλον τον κόσμο, ανάμεσά τους και τρεις ελληνικές διεκδικούν μια θέση στα μεγάλα βραβεία του 58ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για την κάθε μία ξεχωριστά.

Θεσσαλονίκη 2017: Οι «Winter Brothers» ανασκάπτουν για αγάπη στα ορυχεία της Δανίας Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Οι «Winter Brothers» ανασκάπτουν για αγάπη στα ορυχεία της Δανίας

Aνιση η ταινία του πρωτοεμφανιζόμενου Χλίνουρ Πάλμασον, με την ιδιορρυθμία της να καταλήγει αυτοσκοπός. Τέσσερα βραβεία στο περασμένο Φεστιβάλ Λοκάρνο, ανάμεσά τους και για την ερμηνεία του πειστικού Έλιοτ Κρόσετ Χόβε.

Θεσσαλονίκη 2017: Πόσο «Lucky» είμαστε με την τελευταία υπόκλιση του Χάρι Ντιν Στάντον! Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Πόσο «Lucky» είμαστε με την τελευταία υπόκλιση του Χάρι Ντιν Στάντον!

Το κύκνειο άσμα του μεγάλου καρατερίστα είναι μία ταινία που υποκλίνεται στους ρόλους της ζωής του: ήσυχη, μοναχική, ιδιόμορφα αστεία, μελαγχολικά τρυφερή. Και απαράμιλλα γοητευτική - σαν τον ορίζοντα της ερήμου του Τέξας.

Θεσσαλονίκη 2017: Το Flix μπαίνει στο Τετράγωνο με τον Ρούμπεν Εστλουντ Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Το Flix μπαίνει στο Τετράγωνο με τον Ρούμπεν Εστλουντ

Το Flix συνάντησε τον Ρούμπεν Εστλουντ για μία on camera συνέντευξη, αλλά ταυτόχρονα παρακολούθησε το masterclass και τις παρουσιάσεις του σουηδού σκηνοθέτη κι έχει πολλά να πει για το τετράγωνο μυαλό και το σαρδόνιο χιούμορ του.

Θεσσαλονίκη 2017: Στα «Κοράκια» του Γιενς Ασούρ η απότομη ενηλικίωση συναντά τον κύκλο της ζωής Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Στα «Κοράκια» του Γιενς Ασούρ η απότομη ενηλικίωση συναντά τον κύκλο της ζωής

Στο οπτικά πανέμορφο ντεμπούτο του, ο Γιενς Ασούρ κρύβει στο αφιλόξενο Σουηδικό τοπίο τόσο στιγμές ανθρωπιάς όσο και ανθρώπινης βίας, όσο εσωτερικές ορμές και καθημερινές πιέσεις ωθούν τους ήρωές του σε μια σκληρή ενηλικίωση.

Θεσσαλονίκη 2017: Το «Downsizing» του Αλεξάντερ Πέιν πιστεύει στον άνθρωπο μέχρι το τέλος του κόσμου Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Το «Downsizing» του Αλεξάντερ Πέιν πιστεύει στον άνθρωπο μέχρι το τέλος του κόσμου

Συναισθηματικό, αστείο και αναπολογητικά αισιόδοξο, το νέο φιλμ του Αλεξάντερ Πέιν αγκαλιάζει την παραμυθένια του υφή για να αφηγηθεί μια ιστορία για μικρές πράξεις, μικρούς ανθρώπους και τελικά τεράστιες καρδιές.

Θεσσαλονίκη 2017: Η οικογένεια είναι το σκοτεινό παραμύθι στον «Γιο της Σοφίας» της Ελίνας Ψύκου Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2017: Η οικογένεια είναι το σκοτεινό παραμύθι στον «Γιο της Σοφίας» της Ελίνας Ψύκου

Σε μια ταινία μπόλικες δόσεις πιο σύνθετη, δημιουργική και σκοτεινή από το ντεμπούτο της, η Ελίνα Ψύκου συνδέει το μαγικό ρεαλισμό με την ωμότητα των υπόγειων σχέσεων εξουσίας, μέσα στο εθνικό παραμύθι των Ολυμπιακών του 2004.