Buzz

Οταν η Wonder Woman συνάντησε τη Hello Kitty…

στα 10

…γεννήθηκε μια αξιολάτρευτη διαφημιστική καμπάνια για τις ανάγκες της κυκλοφορίας της ταινίας στην Ιαπωνία.

Οταν η Wonder Woman συνάντησε τη Hello Kitty…

Μπορεί η «Wonder Woman» της Πάτι Τζένκινς να έχει θριαμβεύσει παγκοσμίως, από τα ταμεία μέχρι τα social media, δικαιώνοντας για πρώτη φορά τις κινηματογραφικές προσπάθειες της DC Comics τόσο σε επίπεδο κριτικών όσο και εισπράξεων, ωστόσο η χάρη της δεν έχει φτάσει ακόμα στην Ιαπωνία, όπου θα ρίξει το λάσο της στις τοπικές αίθουσες από τις 25 Αυγούστου, ελαφρώς καθυστερημένα σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Κι αν η παροιμιώδης μανία του νεανικού –και όχι μόνο– ιαπωνικού κοινού με τα κόμικ και καθετί υπερηρωικό δεν ήταν αρκετή για να εξασφαλίσει την επιτυχία της ταινίας στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, μια εμπορική συνεργασία με μια ντόπια σταρ (με παγκόσμια λάμψη) ενδέχεται να απογειώσει ακόμα περισσότερο την πορεία της κινηματογραφικής ηρωίδας στην τοπική αγορά, φέρνοντας πακτωλούς εισπράξεων όχι μόνο από τα εισιτήρια αλλά και από τις πωλήσεις παιχνιδιών και κάθε λογής gadget.

Διαβάστε ακόμη: To viral t-shirt του συζύγου της Wonder Woman

Wonder Woman - Hello Kitty 607

Μιλάμε βέβαια για τον αστρονομικά επιτυχημένο χαρακτήρα της Hello Kitty, η οποία έχοντας πρώτα κατακτήσει τα κοριτσίστικα δωμάτια όλου του κόσμου ένωσε πρόσφατα τις δυνάμεις της με την Αμερικανίδα υπερηρωίδα για τις ανάγκες της κυκλοφορίας του «Wonder Woman» στην Ιαπωνία.

Η Hello Kitty έχει συνεργαστεί και παλιότερα στην προώθηση ιαπωνικών ταινιών όπως το «Ring» (!), αυτή όμως θα είναι περιέργως η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί για την καμπάνια ενός χολιγουντιανού μπλοκμπάστερ.

Hello Kitty Sadako 607 Η Hello Kitty ως... δαιμονική Σαντάκο

Στο πλαίσιο της εμπορικής συνεργασίας, η εταιρεία της Hello Kitty, Sanrio, φόρεσε το κοστούμι της Wonder Woman στην γατόμορφη ηρωίδα της, ενώ όσοι αγοράσουν εισιτήρια για την ταινία κατά τη διάρκεια της προπώλησης που έχει ήδη ξεκινήσει θα αποκτήσουν ένα μπρελόκ με την… Wonder Kitty ή μια ειδική περιορισμένη έκδοση-αντίγραφο του πρώτου κόμικ όπου έκανε την εμφάνισή της η Wonder Woman το 1941.

Κι όλα αυτά με τις ευλογίες της σκηνοθέτιδας Πάτι Τζένκινς, η οποία δηλώνει θαυμάστρια της Hello Kitty.

Δεν υπάρχει αμφιβολία, βέβαια, ότι όλα αυτά γίνονται στο βωμό του χρήματος και της ανεξάντλητης εμπορικής εκμετάλλευσης κάθε χολιγουντιανού προϊόντος με αντίκτυπο στην ποπ κουλτούρα, ωστόσο δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει κανείς ότι πρόκειται –τουλάχιστον– για μια χαριτωμένη καμπάνια.

Και μην ξεχνάμε ότι η Hello Kitty ετοιμάζεται –φυσικά!– να αποκτήσει σύντομα τη δική της ταινία.

Διαβάστε ακόμη