Industry

Το «Wonder Woman» είναι η πιο εμπορική live action ταινία από γυναίκα σκηνοθέτη - περίπου

στα 10

Το νέο ρεκόρ της «Wonder Woman» είναι, αληθινά, wondrous και, ακόμα περισσότερο, αντιπροσωπευτικό της φυλετικής ρευστότητας.

Το «Wonder Woman» είναι η πιο εμπορική live action ταινία από γυναίκα σκηνοθέτη - περίπου
φωτό Μίλερ Μόμπλεϊ, The Hollywood Reporter

Η «Wonder Woman» της Πάτι Τζένκινς, με την Γκαλ Γκαντότ να κόβει την ανάσα, επίτηδες και όχι, στον πρωταγωνιστικό ρόλο, μόλις έσπασε το ρεκόρ μεγαλύτερων εισπράξεων για live-action ταινία στην ιστορία. Τη θέση αυτή κρατούσε, μέχρι τώρα, το «Mamma Mia!» της Φιλίντα Λόιντ που, το 2008, έφτασε τα 610 εκ. δολάρια κι έδωσε στη Μέριλ Στριπ ένα επιπλέον παράσημο στο πέτο της, αυτό της εμπορικής ηθοποιού που, εκτός από Οσκαρ, μπορεί να προσελκύσει και το μαζικό κοινό.

Διαβάστε ακόμη: Οταν η Wonder Woman συνάντησε τη Hello Kitty…

wonder woman 607 φωτό Μίλερ Μόμπλεϊ, The Hollywood Reporter

Η ταινία της Πάτι Τζένκινς, παρότι δεν έχει τραγούδι, αλλά έχει «ελληνικό» νησί, μόλις ξεπέρασε το box office του «Mamma Mia!», σε 21 ημέρες προβολής: το φιλμ έκανε 300 εκ. δολάρια στην Αμερική κι άλλα 310 εκ. δολάρια στις 55 χώρες τους κόσμου όπου προβάλλεται, ενώ ακόμη ανοίγει σε νέες αγορές και, φυσικά, έχει φόρα στα ταμεία καθώς το περασμένο Σαββατοκύριακο προσέθεσε 41 εκ. δολάρια στις εισπράξεις του, παρά τα αμερικανικά blockbusters του καλοκαιριού που έχουν αρχίσει να φιγουράρουν στις αίθουσες.

Δείτε ακόμη: To viral t-shirt του συζύγου της Wonder Woman

wonder woman 607

Οι αστερίσκοι στη μεγάλη επιτυχία της «Wonder Woman» είναι δύο. Από τη μια πλευρά, το ρεκόρ της προβλέπεται να περιοριστεί σε live action ταινίες. Ενώ υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει συνολικά τα 700 εκ. δολάρια σε παγκόσμιες εισπράξεις, πιθανότατα δεν θα φτάσει τα νούμερα του «Frozen», του θριαμβευτικού animation της Disney, που είχε ως συν-σκηνοθέτη την Τζένιφερ Λι.

Διαβάστε ακόμη: Διακοπές στη Θερμίσκυρα; Από Ελλάδα και Ιταλία η έμπνευση για το νησί των Αμαζόνων στο «Wonder Woman»

wonder woman 607

Κι από την άλλη πλευρά, το «Wonder Woman» σίγουρα βρίσκεται κάτω από τα νούμερα εισιτηρίων του «The Matrix Reloaded», που μπορεί να το σκηνοθέτησαν, το 2003, οι αδελφοί Γουατσόφσκι, οι οποίοι, ωστόσο, είναι σήμερα και οι δύο γυναίκες. Βέβαια, για να είμαστε σωστοί στην ουσία των πραγμάτων, το ζήτημα για τη γυναικεία δημιουργικότητα είναι τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σκηνοθέτες στο να τους εμπιστευτεί, η αμερικανική κινηματογραφική βιομηχανία, μια ταινία τεράστιου προϋπολογισμού και προσδοκιών και οι Γουατσόφσκι εξασφάλισαν το «Matrix» με ανδρική υπογραφή.

Διαβάστε ακόμη