Buzz

«Too Old to Die Young»: Καουμπόηδες, neon και αίμα, στον νέο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν που (ίσως) θέλεις να δεις

στα 10

Το #totdy του #nwr έχει τρέιλερ - και μοιάζει τόσο δήθεν και μαζί τόσο σέξι, όσο θα περίμενε κανείς.

«Too Old to Die Young»: Καουμπόηδες, neon και αίμα, στον νέο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν που (ίσως) θέλεις να δεις

Μπορεί το «The Neon Demon» να δίχασε κοινό και κριτικούς, να απογοήτευσε στα ταμεία και να πυροδότησε ξανά το επιχείρημα ότι ο δημιουργός του είναι ένας από τους μεγαλύτερους απατεώνες του σύγχρονου σινεμά, ωστόσο ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν ουδόλως δείχνει να επηρεάζεται από όλα αυτά, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του τους κριτικούς και τις αρνητικές αντιδράσεις – για να μην πούμε ότι το διασκεδάζει κιόλας.

Διαβάστε ακόμη: Το «Too Old to Die Young» του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν είναι ένα νουάρ με… δεινόσαυρους;

Ο Δανός προβοκάτορας σκηνοθέτης του «Drive» και του «Only God Forgives» μοιάζει να προχωρά ακάθεκτος από το ένα πρότζεκτ στο άλλο, με αμείωτο ρυθμό, αποφασισμένος να προκαλέσει με κάθε του κίνηση. Ετσι, πέρα από το κινηματογραφικό «Avenging Silence», με το οποίο θα βυθιστεί στα άδυτα της ιαπωνικής μαφίας, ο Ρεφν ετοιμάζει το «Too Old to Die Young», μια σειρά 10 επεισοδίων που σκηνοθετεί ο ίδιος, για την Amazon, με προβλεπόμενη ημερομηνία εξόδου το 2019.

Διαβάστε ακόμη: Το «Frozen» είναι η αγαπημένη του ταινία κι άλλα 11 πράγματα που μάθαμε μιλώντας με τον Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν

too old to die young 607

Η σειρά αποτελεί δημιουργία του Ρεφν και του κομίστα (και σεναριογράφου του «Westworld»), Εντ Μπρουμπέικερ, και θα εκτυλίσσεται στον υπόκοσμο του Λος Αντζελες, έναν επικίνδυνο κόσμο γεμάτο δολοφόνους και σύγχρονους σαμουράι, ακολουθώντας το υπαρξιακό ταξίδι ενός αστυνομικού, τον οποίο θα υποδύεται ο Μάιλς Τέλερ του «Whiplash». Το καστ συμπληρώνουν οι Τζένα Μαλόουν, Μπίλι Μπόλντγουιν και Τζον Χοκς. Το πρώτο teaser της σειράς, που μόλις κυκλοφόρησε, είναι ένα σχεδόν δίλεπτο, ταχύτατο μοντάζ, από εικόνες (βίαιες, θρησκευτικές, ερωτικές, σκοτεινές), που απλώς μεταφέρουν την ατμόσφαιρα και το ύφος, χωρίς ν' αποκαλύπτουν στοιχεία της πλοκής. Ανάμεσά τους, θα παρατηρήσετε τουλάχιστον δύο φορές και τον ίδιο τον Ρεφν, γιατί κανείς δεν αμφισβήτησε ποτέ ούτε την αισθητική του, αλλά ούτε και την επιθυμία του για προβολή.


Διαβάστε ακόμη