Φεστιβάλ / Βραβεία

People's Choice Award: Ψηφίστε κι εσείς την αγαπημένη σας ευρωπαϊκή ταινία για το 2017

στα 10

Οπως κάθε χρόνο, η Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου καλεί όλους να ψηφίσουν την ταινία που θα κερδίσει το People's Choice Award του 2017.

People's Choice Award: Ψηφίστε κι εσείς την αγαπημένη σας ευρωπαϊκή ταινία για το 2017

Από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου, μπορείτε να ψηφίζετε την αγαπημένη σας ταινία εδώ, μέσα από μια επιλογή 9 ταινιών που διασχίζουν όλη τη διαδρομή από την Μπρίτζετ Τζόουνς στον Ακι Καουρισμάκι.

Ταυτόχρονα με τη ψήφο σας, μπαίνετε στην κλήρωση για ένα ταξίδι στην τελετή απονομής των βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας που κλείνουν φέτος 30 χρόνια και θα απονεμηθούν στο Βερολίνο στις 9 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη: 51 ταινίες διεκδικούν μια θέση στις υποψηφιότητες για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία 2017

Οι υποψήφιες ταινίες για φέτος είναι οι παρακάτω. Ο τίτλος του κάθε υποψήφιου τίτλου σας οδηγεί στη σελίδα της ταινίας όπου μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες και να ψηφίσετε.

Bridget Jones' Baby

Το Μωρό της Μπρίτζετ Τζόουνς (Bridget Jones' Baby) της Σάρον Μαγκουάιρ

Συναντάμε την Μπρίτζετ σε μια καλή στιγμή της καριέρας της, αλλά σ' ένα προσωπικό low. Η διανυκτέρευση σ' ένα μουσικό φεστιβάλ, έχοντας κατεβάσει ολόκληρο το μπαρ της διοργάνωσης, θα τη φέρει στη σκηνή ενός ανερχόμενου και, τι τύχη, ελκυστικότατου επιχειρηματία. Λίγες μέρες αργότερα, η Μπρίτζετ θα ξανασυναντήσει τον αξεπέραστο Μαρκ Ντάρσι και θα περάσει και μαζί του μια νύχτα. Οταν η αδέξια ηρωίδα διαπιστώσει ότι, ενάντια σε κάθε πρόβλεψη, είναι έγκυος και χωρίς να έχει ιδέα ποιος από τους πολιορκητές της είναι ο πατέρας, θα τους εμπλέξει και τους δυο στο παιχνίδι της προετοιμασίας για τη γέννηση του μωρού. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Μωρό της Μπρίτζετ Τζόουνς».

fantastic beasts 607

Φανταστικά Ζώα και Πού Βρίσκονται (Fantastic Beasts and Where to Find Them) του Ντέιβιντ Γιέιτς

Η ταινία, γραμμένη φυσικά από την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ και σκηνοθετημένη από τον Ντέιβιντ Γιέιτς, που έχει τρεις «Χάρι Πότερ» στο ζωνάρι του, λειτουργεί ως πρίκουελ της ιστορίας του διοπτροφόρου μικρού μάγου. Τοποθετημένη στη Νέα Υόρκη το 1926, όταν η οικονομία οδεύει προς το κραχ και ο γενικευμένος τρόμος οδηγεί σε (εδώ, κυριολεκτικά), κυνήγι μαγισσών, βλέπει να καταφτάνει από την Αγγλία (αφότου πήρε μέρος και στον Α’ Παγκόσμιο), ο Νιουτ Σκαμάντερ. Ένα παλαιού τύπου geek, ο Νιουτ συλλέγει μαγικά πλάσματα σε μια δερμάτινη βαλίτσα με απύθμενο βάθος και ελαστικό πλάτος. Γνωρίζει τυχαία τον φέρελπι φούρναρη Τζέικομπ που, κατά λάθος, αφήνει κάποια από τα «φανταστικά ζώα» της βαλίτσας ελεύθερα στη Νέα Υόρκη, σε μια περίοδο έντονης ανησυχίας και φόβου. Στην προσπάθειά τους να ξαναμαζέψουν τα πλάσματα προτού προκαλέσουν την προσοχή των Αρχών, σύμμαχοί τους θα σταθούν η Ερευνήτρια (σαν ντετέκτιβ βγαλμένη από φιλμ νουάρ) Τίνα και η αδελφή της Κουίνι, με τη μαγική ικανότητα να διαβάζει τη σκέψη. Εναντίον τους το αυστηρό Κογκρέσο Μαγείας των Η.Π.Α., μια οργάνωση αντι-μάγων φονταμενταλιστών αλλά και μυστηριώδεις σκοτεινές δυνάμεις. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Φανταστικά Ζώα και Πού Βρίσκονται».

frantz 607

Frantz του Φρανσουά Οζόν

Σε μια μικρή γερμανική πόλη μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ανα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού Φραντζ, θύμα μιας μάχης σε γαλλικό έδαφος. Μια μέρα ένας νεαρός, γοητευτικός Γάλλος, ο Αντριάν, αφήνει λουλούδια στον τάφο. Η παρουσία του, μετά την ήττα της Γερμανίας στον πόλεμο, θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις αλλά και πάθη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Frantz».

A Monster Calls 607

7 Λεπτά Μετά τα Μεσάνυχτα (A Monster Calls) του Χουάν Αντόνιο Μπαγιόνα

Ο Κόνορ είναι 12 ετών και θα πρέπει να διαχειριστεί την πολύ σοβαρή ασθένεια της μητέρας του, πράγμα που τον αναγκάζει να περνάει πολύ χρόνο με την καθόλου συμπαθή γιαγιά του. Επιπλέον έχει να αντιμετωπίσει τον καθημερινό εκφοβισμό από τους συμμαθητές του ενώ ο πατέρας του βρίσκεται μίλια μακριά με νέα σύζυγο και άλλο παιδί. Ξαφνικά ένα βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυχτα ένα τέρας εμφανίζεται στο παράθυρο του Κόνορ και απαιτεί από αυτόν να τον ακούσει. Θα του διηγηθεί τρεις ιστορίες και μετά ως αντάλλαγμα θα πρέπει ο Κόνορ να του διηγηθεί την δική του ιστορία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «7 Λεπτά Μετά τα Μεσάνυχτα».

Bacalaureat 607

Η Αποφοίτηση (Bacalaureat) του Κριστιάν Μουντζίου

Ο Ρομέο είναι ένας γιατρός που ζει σε ένα μικρό ορεινό χωριό της Τρανσυλβανίας και έχει μεγαλώσει την 18χρονή κόρη του με την ιδέα ότι θα φύγει να σπουδάσει στο εξωτερικό. Το σχέδιο του βρίσκεται πολύ κοντά στην επιτυχία αφού η Ελίζα έχει κερδίσει μια υποτροφία για σπουδές Ψυχολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πρέπει απλώς να περάσει τις τελικές εξετάσεις, κάτι πολύ εύκολο για μια τόσο καλή μαθήτρια. Όμως μία μέρα πριν τις εξετάσεις συμβαίνει ένα ατύχημα που θέτει σε κίνδυνο την αναχώρηση της Ελίζα. Τώρα ο Ρομέο καλείται να λάβει μία απόφαση. Υπάρχουν τρόποι να λύσει το πρόβλημα αλλά κανένας από αυτούς δεν συμβαδίζει με τις αρχές που ο ίδιος σαν πατέρας δίδαξε στην κόρη του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για την «Αποφοίτηση».

La pazza gioia 607

Η Τρελή Χαρά (La Pazza Gioia) του Πάολο Βίρτζι

Η Μπεατρίτσε είναι μια φλύαρη φαντασιόπληκτη, μια αυτοαποκαλούμενη δισεκατομμυριούχος αριστοκράτισσα, της οποίας της αρέσει να πιστεύει ότι έχει στενές σχέσεις με τους ηγέτες του κόσμου. Η Ντονατέλα είναι μια εσωστρεφής κι εύθραυστη νεαρή κοπέλα, η οποία είναι «κλειδωμένη» στον δικό της μυστηριώδη κόσμο. Και οι δύο νοσηλεύονται στη Βίλα Μπιόντι, μια προοδευτική, αλλά ασφαλή ψυχιατρική κλινική. Μέχρι που θα εκμεταλλευτούν μια ευκαιρία που τους δίνεται για να αποδράσουν στον έξω κόσμο και να αντιμετωπίσουν τα φαντάσματα του παρελθόντος. Διαβάστε εδώ τη γνωμη του Flix για την «Τρελή Χαρά».

Farewell to Europe 607

Στέφαν Τσβάιχ: Αποχαιρετισμός στην Ευρώπη (Stefan Zweig: Farewell to Europe) της Μαρία Σράντερ

Προσπαθώντας να ανακαλύψει τον άνθρωπο πίσω από τον συγγραφέα και την σκέψη πίσω από τις ιδέες, το βιογραφικό δράμα της Μαρία Σράντερ για τον σπουδαιότερο ίσως Αυστριακό συγγραφέα όλων των εποχών αποδεικνύεται λιτό, καίριο και, ειρωνικά, άκρως επίκαιρο. Επίσημη υποβολή της Αυστρίας για το Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Στέφαν Τσβάιχ: Αποχαιρετισμός στην Ευρώπη».

Commune 607

Το Κοινόβιο (Kollektivet) του Τόμας Βίντερμπεργκ

Η Ανα κι ο Ερικ κληρονομούν ένα πολύ μεγάλο σπίτι και, μαζί με την έφηβη κόρη τους, αποφασίζουν να μετακομίσουν εκεί και να δημιουργήσουν ένα κοινόβιο. Με την οικογένεια στο επίκεντρο της ιστορίας, καλούμαστε να ζήσουμε το όνειρο της κοινής συμβίωσης, συμμετέχουμε στις συναντήσεις και τα πάρτι τους. Φιλία, αγάπη κι αλληλεγγύη συνυπάρχουν αρμονικά κάτω από μία στέγη, έως ότου μια ερωτική σχέση υποβάλλει ολόκληρο το κοινόβιο σε δοκιμασία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Κοινόβιο».

the other side of hope 607

Η Αλλη Οψη της Ελπίδας (The Other Side of Hope) του Ακι Καουρισμάκι

Το «The Other Side of Hope», άτυπα το δεύτερο μέρος της «τριλογίας των λιμανιών» που ξεκίνησε πριν έξι χρόνια με τη «Χάβρη», ανοίγει μ' έναν άντρα κρυμμένο στο κατάμαυρο κάρβουνο στο αμπάρι ενός πλοίου που έχει μόλις αράξει στο λιμάνι του Ελσίνκι - βιομηχανικό, ατμοσφαιρικά φωτισμένο, πολυάσχολο. Τελειώνει με τον ίδιο άντρα, σε λίγο καλύτερη, λίγο χειρότερη κατάσταση, να κοιτάζει τα πλοία από τη στεριά. Ποια από τις δυο είναι η πλευρά της «ελπίδας»; Ο Κάλεντ, ο ήρωας της ταινίας, έχει φτάσει στη Φινλανδία ως πρόσφυγας από τη Συρία, διανύοντας την τραγικά γνώριμη διαδρομή Τουρκία - Ελλάδα - Ουγγαρία. Στο Ελσίνκι ζητά άσυλο, αλλά η χώρα μοιάζει ανέτοιμη να τον δεχτεί. Αντίθετα, το ρόλο του οικοδεσπότη θ' αναλάβει, χωρίς τυμπανοκρουσίες, ο Βίκστρομ. Ενας μεσήλικας, περιποιημένος, παλαιάς κοπής άντρας που στην αρχή της ταινίας εγκαταλείπει τη γυναίκα του και τη δουλειά του ως πλασιέ πουκαμίσων και ανοίγει εστιατόριο. Ενας άντρας που, σαν τον Κάλεντ αλλά πιο ανώδυνα, αποφασίζει ν' αλλάξει ριζικά την πορεία της ζωής του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Η Αλλη Οψη της Ελπίδας».

Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία και το People's Choice Award στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου.