Φεστιβάλ / Βραβεία

Ο Γούντι Αλεν κερδίζει standing ovation στο Φεστιβάλ του Λος Αντζελες...

στα 10

...αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έκανε καλή ταινία. Οι κριτικοί μιλάνε για κάτι «ελαφρύ», «ανώδυνο», πιο «χαοτικό» και «αβάσιμο» από το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι». Ο Αλεν παρουσιάζει το «Τo Rome With Love» στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Λος Αντζελες, γελά, αυτοσαρκάζεται και κερδίζει standing ovation. Διαβάστε το ρεπορτάζ της πρεμιέρας και δείτε φωτογραφίες.

Ο Γούντι Αλεν κερδίζει standing ovation στο Φεστιβάλ του Λος Αντζελες...

Ο Γούντι Αλεν εμφανίστηκε στην πρεμιέρα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λος Αντζελες, καθώς αυτό άνοιξε τις πόρτες του με την αμερικανική επίσημη του «To Rome With Love». Ο 76χρονος σκηνοθέτης, ο οποίος είδε πέρσι με το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» μία άξαφνη εμπορική επιτυχία στην μετριοπαθή εισπρακτικά καριέρα του, παρουσιάστηκε στην αίθουσα των Regal Cinemas με το ύφος που τον έχουμε συνηθίσει: ντροπαλός, ανασφαλής και αυτοσαρκαστικός: «Πέρασα τέλεια γυρίζοντας αυτή την ταινία στη Ρώμη» είπε πονηρά. «Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα περάσετε εξίσου καλά κι εσείς βλέποντάς την».

Πόσο ειρωνικό να ξεκινήσει η ταινία την αμερικανική καριέρα της από την πόλη που είναι διαβόητο ότι ο σκηνοθέτης δεν εκτιμά διόλου (σ.σ. «Νευρικός Εραστής»). Αυτό πρέπει μάλλον να αναγνωριστεί ως επί μέρους επιτυχία της Στέφανι Αλεν, της νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας του φεστιβάλ, αλλά κι ως κάτι βολικό για τον Αλεν, ο οποίος φιλοδοξεί να γυρίσει την επόμενη ταινία του στο Σαν Φρανσίσκο, οπότε βρίσκεται στην περιοχή.

Στο κόκκινο χαλί και στην σκηνή του φεστιβάλ πάντως, ο νεοϋορκέζος δεν πέταξε καμία σπόντα για την Πόλη των Αγγέλων. Αντιθέτως ήταν ο γνωστός gentleman απέναντι στο καστ του (που στην επιστροφή του μπροστά από τον φακό «τον έκαναν να μοιάζει κι εκείνος συμπαθητικός»), ύμνησε τους απόντες Αλεκ Μπόλντγουϊν, Τζέσι Αϊζεμπεργκ, Ελεν Πέιτζ, Ρομπέρτο Μπενίνι και έδωσε τη σκηνή στο κουιντέτο των πρωταγωνιστριών του (Πενέλοπε Κρουζ, Γκρέτα Γκέργουιγκ, Αλισον Πιλ, Σιμόνα Καπαρίνι και Αλεσάντρα Μαστρονάρντι).

Το κοινό του χάρισε όρθιο το πολύωρο χειροκρότημά του από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε επί σκηνής. Εκείνος όμως ήταν μετριοπαθής και καυστικός απέναντι στο τι περιμένει από τις κριτικές μετά: «Αν σας αρέσει η ταινία, πείτε το στους φίλους σας και πιέστε και την Sony, ώστε να μην την εξαφανίσουν. Αν πάλι δεν σας αρέσει, μην μου το πείτε - δε θέλω να ξέρω. Πέφτω εύκολα σε κατάθλιψη...»

Και μάλλον αυτό το τελευταίο συνέβη, με βάση τις πρώτες κριτικές. Οι πιο καλοπροαίρετοι βιάστηκαν απλά να πουν ότι «δεν είναι αντάξιο του 'Μεσάνυχτα στο Παρίσι'». Οι πιο αυστηροί ανέλυσαν τις αδυναμίες της ταινίας που τη βρήκαν «πιο ασαφή», «μπερδεμένη», και «άνιση» - κάποιες από τις σπονδυλωτές ιστορίες «λειτουργούν» (στις επιτυχημένες περιλαμβάνουν αυτές των Αλεκ Μπόλντγουϊν, Τζέσι Αϊζενμπεργκ, Ελεν Πέιτζ, Γκρέτα Γκέργουϊγκ) και κάποιες «δεν βγάζουν νόημα» (όπως αυτή του Ρομπέρτο Μπενίνι).

Το «To Rome with Love» (που αρχικά λεγόταν «Bob Decameron» και μετά «Nero Fiddled») ακολουθεί μια σειρά από χαρακτήρες στην Ιταλία, κάποιοι από τους οποίους είναι Αμερικανοί και κάποιοι Ιταλοί, κάποιοι είναι επισκέπτες και κάποιοι μόνιμοι κάτοικοι. Ολοι ζουν μια μικρή η μεγαλύτερη περιπέτεια με φόντο τη Ρώμη, ρομαντική ή μη, κι όλοι αλλάζουν λίγο στην διάρκεια του φιλμ.

Δείτε τις φωτογραφίες από την πρεμιέρα της ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λος Αντζελες στο gallery και θυμηθείτε τα πάντα για το «To Rome With Love», αλλά και τις υπόλοιπες δραστηριότητες του Γούντι Αλεν, εδώ.