Το καλύτερο «προϊόν» του «Mad Men» είναι οι ήρωές του

TV 05 JUN 2014  /  Γιώργος Κρασσακόπουλος

Και η σειρά, τους πουλάει με τον δικό της τρόπο στις καταχωρίσεις της για τους ψηφοφόρους των Emmy.

H έβδομη και τελευταία σεζόν της αγαπημένης ρετρό σειράς του AMC έφτασε ήδη στο τέλος του πρώτου μισού της δικαιώνοντας για μια ακόμη φορά την φήμη της, ως μια από τις καλύτερες στην αμερικάνικη τηλεόραση.

Με τα βραβεία Emmy να πλησιάζουν, το κανάλι θέλει να θυμίσει ότι οι διαφημιστές της σειράς του μπορεί να ετοιμάζονται να συνταξιοδοτηθούν, αλλά πως είναι ακόμη εδώ, μέσα από μια σειρά καταχωρίσεις για τους ηθοποιούς που τους υποδύονται.

Και φυσικά δεν θα μπορούσε παρά να το κάνει με μια ρετρό μαι και την ίδια στιγμή πανέξυπνη ιδέα, με διαφημίσεις για «προϊόντα» τα οποία λανσάρουν οι ήρωες και τα οποία στην ουσία διαφημίζουν οι ίδιοι.

Θα μπορούσαν να είναι φτιαγμένες από την διαφημιστική του Ντον Ντρέιπερ ή να βρίσκονται σε ένα από τα περιοδικά που διαβάζει η Μπέτι, αλλά δεν παύουν να είναι εξαιρετικά φρέσκιες και διασκεδαστικές.

Διαβάστε ακόμη:

madmen01

madmen01

madmen01

madmen01

madmen01

madmen01

madmen01

madmen01

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.