«It's not porn. Ιt's HBO»: έτσι πρέπει να διαφημίζεται η τηλεόραση!

TV 13 SEP 2013  /  Μανώλης Κρανάκης

Μια ιδιοφυής «διαφημιστική καμπάνια», ξεκαθαρίζει το ρόλο του HBO στη σύγχρονη τηλεόραση: αν είναι HBO, τότε είναι σίγουρα... καλό!

Αν είσαι το κανάλι που δεν χρειάζεται πλέον κανένα διαπιστευτήριο για να αποδείξει την ισχύ του σε ένα τηλεοπτικό τοπίο που τρέχει με ταχύτητα φωτός, τότε μπορείς να δεχτείς με χαμόγελο το γεγονός πως κάποιοι μπορεί να κάνουν πλάκα ακριβώς με το ότι το brand name και οι επιλογές σου, ορίζουν το γούστο του κοινού, αλλά και το τι θεωρούμε πλέον mainstream.

Το υπέροχο «διαφημιστικό« που μπορείτε να δείτε παρακάτω μοιάζει ακραίο, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας πανέξυπνος τρόπος για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, με αναφορές στις σέξι σειρές του καναλιού που μέσα στα χρόνια έφτασαν μέχρι και στο αντρικό full frontal, ας είναι καλά το «Girls», το «Game of Thrones» και το «True Blood»: αν είναι στο ΗΒΟ, τότε ακόμη και το πορνό είναι καλό.

Σκηνοθετημένο από τον Αλμπέρτο Μπέλι (υπέυθυνος και για εκείνο το βίντεο παρωδία της ερμηνείας της Αν Χάθαγουεϊ στους «Αθλιους»), το σατιρικό βίντεο μπορεί να είναι εξαιρετικά αστείο, αλλά κρύβει μέσα του μια μεγάλη αλήθεια: Το πως το ΗΒΟ άλλαξε κυριολεκτικά το τηλεοπτικό τοπίο μέσα σε λίγες μόλις δεκαετίες. Και το πόσο σεξ χωράει στην μικρή οθόνη, είναι μόνο ένα κομμάτι αυτών των αλλαγών.

Δείτε εδώ το βίντεο:


Περισσότερη «καλή» τηλεόραση εδώ.

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.