Buzz

Γύρισε μια ταινία. Δες τον Πολ Βερχόφεν να κάνει το remake!

στα 10

Δεν είναι η πρώτη απόπειρα για μια «user generated» ταινία, όμως η «Entertainment Experience» που υπόσχεται ο Πολ Βερχόφεν, μοιάζει σαν ένα έξυπνο και ενδιαφέρον κινηματογραφικό παιχνίδι.

Γύρισε μια ταινία. Δες τον Πολ Βερχόφεν να κάνει το remake!

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ στο project του «Parallel Lines» ζήτησε από το κοινό να γυρίσει μια ταινία οποιουδήποτε είδους, χρησιμοποιώντας τις ίδιες έξι ατάκες.

Ο Τιμ Μπάρτον, λίγους μόνο μήνες πριν, αποφάσισε να «γράψει» με την βοήθεια του twitter, μια ιστορία του Stainboy που θα μπορούσε να αποτελεί σενάριο για ένα φιλμ.

Ο Κέβιν ΜακΝτόναλντ, έφτιαξε στο «Life in a Day» ένα ντοκιμαντέρ για την ζωή στη γη, μέσα από υλικό που τράβηξαν χιλιάδες άνθρωποι σε ολόκληρο τον πλανήτη, στην διάρκεια μιας μέρας.

Τώρα ο Πολ Βερχόφεν, ο 73χρονος σκηνοθέτης του «Ο Τέταρτος Ανθρωπος» του «Βασικό Ενστίκτο», ή του «Robocop», ετοιμάζεται για την δική του «crowd sourced» κινηματογραφική περιπέτεια.

Στο site του «entertainment experience», δίνει οδηγίες για τον τρόπο που μπορεί οποιοσδήποτε να συμμετάσχει στην ταινία που ετοιμάζει. Οι κανόνες είναι απλοί: Η σεναριογράφος Κιμ Βαν Κούτεν, έχει γράψει ένα σενάριο για μια ταινία τριάντα λεπτών, το οποίο έχει «κοπεί» σε σκηνές των 180 δευτερολέπτων.

Η πρώτη από αυτές τις σκηνές είναι ήδη διαθέσιμη στο site και οι υποψήφιοι «συνεργάτες» του Βερχόφεν, έχουν πενήντα μέρες για να γυρίσουν την δική τους εκδοχή.

Στη συνέχεια ο σκηνοθέτης και μια ομάδα από επαγγελματίες του χώρου, θα διαλέξουν την καλύτερη κινηματογραφημένη σκηνή και θα την γυρίσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, αλλά χρησιμοποιώντας επαγγελματίες ηθοποιούς και συνεργείο. Αμέσως μετά, τα επόμενα τρία λεπτά του σεναρίου θα είναι διαθέσιμα στο site και η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί μέχρις ότου το φιλμ ολοκληρωθεί.

Η τελική εκδοχή της ταινίας, τόσο αυτής που αποτελείται από τις καλύτερες σκηνές των ερασιτεχνών που συμμετείχαν, όσο και η «επαγγελματική» εκδοχή του φιλμ από τον Πολ Βερχόφεν, θα προβληθούν σε μια ειδική βραδιά στο Αμστερνταμ στις 28 Μαίου του 2012.

Το σχέδιο χρηματοδοτείται από την ολλανδική εταιρία FCCE και από μια μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών της χώρας, και υπάρχουν πλάνα, η ιδέα να πουλήθει και σε άλλες χώρες έτσι ώστε η Entertainment Experience τους να κατακτήσει κυριολεκτικά τον πλανήτη.

Στο βίντεο που ακολουθεί, δείτε τον Πολ Βερχόφεν να εξηγεί την ιδέα του –σε άπταιστα Ολλανδικά.