Buzz

Είναι ο Κόλιν Φάρελ ο νέος... Κλιντ Ιστγουντ;

στα 10

Οσο η Σοφία Κόπολα ετοιμάζεται να διασκευάσει το «Beguiled», τόσο μοιάζει να κερδίζει εξ αρχής το στοίχημα, με την επιλογή του πρωταγωνιστή της.

Είναι ο Κόλιν Φάρελ ο νέος... Κλιντ Ιστγουντ;

Η Σοφία Κόπολα, έχοντας πια αποχωρήσει από το πολυαναμενόμενο πρότζεκτ της «Μικρής Γοργόνας» και μετά το μουσικοχορευτικό διάλειμμα του «A Very Murray Christmas», περνά σε κάτι αρκετά πιο ενήλικο: η νέα της ταινία θα είναι ένα ριμέικ του «The Beguiled» του Ντον Σίγκελ, του 1971, που μπορεί να λανσαρίστηκε ως «ταινία του Κλιντ Ιστγουντ», πολύ μεγαλύτερο, όμως, βάρος, είχε η ματιά της στη γυναικεία ψυχοσύνθεση, το αγαπημένο τερέν της Κόπολα.

Δείτε ακόμη: Η δύναμη της δυαδικότητας. Πώς τα μονά πλάνα της Σοφία Κόπολα...ζευγαρώνουν

Στο «The Beguiled», που εκτυλίσσεται στη διάρκεια του αμερικανικού εμφυλίου, ένας στρατιώτης βρίσκει καταφύγιο σ' ένα σχολείο θηλέων οικοτρόφων και, με την παρουσία του και τη χειριστική του δύναμη, προκαλεί συγκρούσεις στις γυναίκες και τα κορίτσια που ζουν εκεί. Το γυναικείο καστ της ταινίας προετοιμάζει για οσκαρικές ερμηνείες: Νικόλ Κίντμαν στο ρόλο της διευθύντριας που κρατούσε η Τζέραλντιν Πέιτζ στην πρωτότυπη ταινία και, μαζί της, η Κίρστεν Ντανστ (πρωταγωνίστρια στη «Μαρία Αντουανέτα» της Κόπολα) και η Ελ Φάνινγκ (πρωταγωνίστρια, αντίστοιχα, στο «Somewhere»).

Διαβάστε ακόμη: Νικόλ Κίντμαν και Κόλιν Φάρελ στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

Ο κεντρικός ανδρικός ρόλος, ωστόσο, εκείνος που κρατούσε ο Κλιντ Ιστγουντ και που λειτουργεί ως καταλύτης για τα κρυφά - και φανερότερα, στην πορεία - πάθη των γυναικών, ακούγεται ότι θα καταλήξει στον Κόλιν Φάρελ, το οποίο μόνο ενθουσιασμό μάς γεμίζει. Αλλωστε, αν η είδηση επιβεβαιωθεί, αυτή θα είναι η δεύτερη ταινία που θα γυρίζουν την ίδια χρονιά μαζί ο Φάρελ και η Νικόλ Κίντμαν μετά, ναι, το «The Killing of a Sacred Deer» του Γιώργου Λάνθιμου.

Δείτε παρακάτω το τρέιλερ του «The Beguiled», είναι σκέτη απόλαυση!

Διαβάστε ακόμη: Ο Τομ Χανκς είναι ένας ήρωας για Οσκαρ στο τρέιλερ του «Sully» του Κλιντ Ιστγουντ