Buzz

Ο Αντον Γιέλτσιν ετοίμαζε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο

στα 10

Τα γυρίσματα ήταν προγραμματισμένα να ξεκινήσουν μόλις τρεις εβδομάδες μετά τον τραγικό θάνατο του νεαρού ηθοποιού.

Ο Αντον Γιέλτσιν ετοίμαζε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο

Ο απρόσμενος θάνατος του Αντον Γιέλτσιν την περασμένη Κυριακή συγκλόνισε το Χόλιγουντ, σημαίνοντας τον πρόωρο χαμό ενός μόλις 27χρονου άνδρα, ενός χαρισματικού ανερχόμενου ηθοποιού, αλλά κι ενός ταλαντούχου φωτογράφου. Κι όλα δείχνουν πως ανέκοψε επίσης και τη φιλόδοξη προσπάθειά του να περάσει πίσω από τις κάμερες δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του και στη σκηνοθεσία.

Τα γυρίσματα του σκηνοθετικού του ντεμπούτο, με τίτλο «Travis», ήταν ήδη προγραμματισμένα να ξεκινήσουν στις 11 Ιουλίου, μόλις τρεις εβδομάδες αφότου έχασε τη ζωή του.

Το σενάριο του «Travis», που υπέγραφε επίσης ο Γιέλτσιν, επικεντρώνεται σε έναν ηθοποιό και ερασιτέχνη φωτογράφο που γίνεται μάρτυρας στο φόνο μιας νεαρής γυναίκας την οποία ακολουθεί καθώς επιστρέφει στο διαμέρισμά της. Το όνομα του ήρωα (και του τίτλου της ταινίας) ο Γιέλτσιν το δανείστηκε από τον Τράβις Μπικλ, τον χαρακτήρα που υποδύεται ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο στον «Ταξιτζή» του Σκορσέζε, που ήταν η αγαπημένη ταινία του αδικοχαμένου ηθοποιού.

Διαβάστε ακόμη: Το Χόλιγουντ αποχαιρετά σοκαρισμένο τον Αντον Γιέλτσιν

Anton Yelchin 607

Τον πρωταγωνιστικό ρόλο είχε αναλάβει να ερμηνεύσει ο Κάλουμ Τέρνερ, με συμπρωταγωνιστές τις Αλια Σόκατ και Μίλα Γιόβοβιτς, ενώ ο Μέριλιν Μάνσον βρισκόταν σε συζητήσεις για να υπογράψει το σάουντρακ της ταινίας.

Ο φίλος του και παραγωγός της ταινίας, Κιθ Κιάρβαλ, περιγράφει το «Travis» ως ένα «ηδονοβλεπτικό νεο-νουάρ θρίλερ, επιτακτικό όσον αφορά την ηθική του προσέγγιση, σαν μια ταινία των αδελφών Νταρντέν». Αποκαλύπτει επίσης πως «Η υπομονετική εξερεύνηση των στιγμών κατά τις οποίες είμαστε περισσότερο ανθρώπινοι είναι αυτό που κυρίως ενδιέφερε τον Αντον σε αυτό το φιλμ. Ηταν μια βαθιά προσωπική ταινία και είμαι πεπεισμένος ότι θα ήταν μια από τις πολλές ταινίες που θα σκηνοθετούσε».

Δυστυχώς, όμως, αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε ποτέ...

Διαβάστε ακόμη