Ενας πρώην διαβόητος λαθρέμπορος προσπαθεί να ξεκόψει με το παρελθόν και να ζήσει τίμια. Οταν όμως ο μικρός αδελφός της γυναίκας του μπλέκει με τον μεγαλύτερο και πιο επικίνδυνο έμπορο ναρκωτικών της πιάτσας, αναγκάζεται να στήσει ένα τελευταίο κόλπο για να ισοφαρίσει τα χρέη και να γλιτώσει την οικογένειά του.

Ο σκηνοθέτης Μπαλτάζαρ Κορμακούρ ήταν ο πρωταγωνιστής και παραγωγός της original ισλανδικής ταινίας, «Ρέικιαβικ - Ρότερνταμ». Γνωρίζει πολύ καλά λοιπόν το ύφος και τον τόνο του heist αστυνομικού θρίλερ που θέλει επιβάλει και, προς τιμήν του, καταφέρνει να μην υποκύψει σε γυαλιστερές χολιγουντιανές μανιέρες, αλλά να σκουριάσει την εικόνα και να γειώσει την ατμόσφαιρα των κακόφημων δρόμων της Νέας Ορλεάνης. Αυτό δημιουργεί απαιτήσεις ενός γερού b movie που με πρωταγωνιστή τον Μαρκ Γουόλμπεργκ και τις αβίαστα χαμηλότονες ερμηνείες του θα μπορούσε να μείνει και κλασικό.

Δυστυχώς όμως, το σενάριο νομίζει ότι είναι έξυπνο, αλλά δεν είναι. Τα «heist» αστυνομικά θρίλερ των μεγάλων κόλπων θέτουν την μπάρα ψηλά: οφείλουν να σε μπερδέψουν, να σε εμπλέξουν στο δαιδαλώδη κόσμο τους, να προηγούνται της σκέψης σου και στο φινάλε να ενώσουν με ευφυΐα όλα τα κομμάτια του παζλ. Εδώ, η κατασκευή του είναι προβλέψιμη, οι «ραφές» του στόρι εμφανείς, οι χαρακτήρες του γεμάτοι κλισέ και, όσο κι αν καλές στιγμές στη δράση δημιουργούν ένταση και ατμόσφαιρα, οι τρύπες του σεναρίου απογοητεύουν - με αποκορύφωμα, το τόσο εύκολο, καθαρά «αμερικάνικο» τέλος.

Κι όμως υπήρχε η υπόσχεση: στη βρώμικη εικόνα, στην στιβαρή γοητεία του Γουόλμπεργκ, στον πάντα υπέροχο δευτεραγωνιστή Μπεν Φόστερ. Κάποιος να μαζέψει όμως τον Τζιοβάνι Ριμπίζι που εξελίσσεται σε τραγική καρικατούρα του πάλαι ποτέ εκπληκτικού εαυτού του. Κρίμα. Σχηματικές ερμηνείες, χάρτινη πλοκή, μέτριο αποτέλεσμα που γρήγορα το ξεχνάς...