Ενας καλοκάγαθος και αφελής χολιγουντιανός κομπάρσος ινδικής καταγωγής καταστρέφει το σετ μίας ταινίας, αλλά βρίσκεται καλεσμένος από λάθος στο VIP πάρτι του παραγωγού της. Για να το καταστρέψει κι αυτό. Ή μήπως για να το κάνει αξέχαστο;

Ο Μπλέικ Εντουαρτς κι ο Πίτερ Σέλερς σε μία άσκηση στο σλάπστικ και στην αντίστοιχη οικονομία του κωμικού λόγου μπροστά στη σωματοποιημένη δράση (δοκιμάστε να τη δείτε χωρίς ήχο) προσέφεραν κάτι παραπάνω από μία διαχρονική φάρσα που έχει χαρίσει γέλιο σε γενιές και γενιές. Στην ουσία έθεσαν ένα ερώτημα: ο ήρωας είναι τρελός, ή ζούμε σε έναν κόσμο τρελής επίφασης;

Καθόλου τυχαία ο κεντρικός χαρακτήρας είναι μετανάστης που προσπαθεί, χαμογελαστά και καλοπροαίρετα, να τα καταφέρει στο παιχνίδι του αμερικανικού ονείρου – και τι πιο συμβολικό από το ίδιο το Χόλιγουντ για να μετρήσει τις δυνάμεις του; Μόνο που η αφέλειά του έρχεται σε σύγκρουση με την αβάσταχτη επιφάνεια της βιομηχανίας και της νεόπλουτης τάξης των προνομιούχων που την κατοικούν: χοντράνθρωποι παραγωγοί και οι νευρωτικές ψευτοαστές σύζυγοί τους, καομπόηδες σταρ, βιζιτούδες στάρλετ, και στον αντίποδα αλκοολικοί μπάτλερ, καλιφορνέζοι χίπιδες κι ... ελέφαντες. Ενας κόσμος – σαπουνόφουσκα που του αξίζει να καταγραφεί ως τέτοια.

Ισως το σέτινγκ και κάποια στοιχεία του χιούμορ να φαντάζουν ρετρό, η αυθεντικότητα της σάτιρας όμως παραμένει διαχρονική. Μπορεί το σενάριο να μοιάζει με μία συρραφή από γκάφες – από το λασπωμένο παπούτσι του ήρωα που ανεπιτυχώς ξεπλένεται στην εσωτερική πισίνα, μέχρι το κοτόπουλο που καρφώνεται στην τιάρα μιας καλεσμένης, και από την αγωνιώδη αναζήτηση τουαλέτας στους χαοτικούς διαδρόμους της τεράστιας έπαυλης, μέχρι την επεξήγηση του πώς παίζεται το μπιλιάρδο- τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Ο σπάταλος εκμοντερνισμός και η άχρηστη τεχνολογία επίδειξης πλούτου θα δοκιμαστούν σε μία αλά Ζακ Τατί αναμέτρηση με το παράλογο. Ο ψεύτικος κόσμος θα καταρρεύσει μέσα από το φίλτρο της παιδικότητας του ήρωα κι εκείνος θα καταλήξει αλώβητος, κερδισμένος. Εχει βγάλει τη γλώσσα στην μπουρζουαζία, έχει κερδίσει και το κορίτσι. Πάνω από όλα: έχει ζήσει το πάρτι της ζωής του. Και μαζί του κι όλοι εμείς.