Ο Αμίν είναι Αραβας χειρουργός και ζει στο Τελ Αβίβ. Απολαμβάνει την επαγγελματική καταξίωση, την αγάπη της γυναίκας του, την παρέα των φίλων του, την καλή ζωή του. Μέχρι τη στιγμή που θα μάθει ότι σε μια βομβιστική αποστολή αυτοκτονίας, με πολλά θύματα, ανάμεσά τους και παιδιά, διοργανώτρια και «καμικάζι» ήταν η ίδια του η γυναίκα. Αρνούμενος να το πιστέψει, ο Αμίν θα ξεκινήσει μια έρευνα για την αλήθεια, που θα τον οδηγήσει σε μια απρόσμενη, πιο μεγάλη και πιο καθολική αποκάλυψη.

Ακολουθώντας τη δομή ενός θρίλερ, ο Ντουεϊρί αντιπαραβάλλει μια προσωπική, όσο και τραγική, ιστορία με την εθνική αντιπαλότητα και τη βία κάθε είδους. Η ταινία πραγματεύεται το Παλαιστινιακό μ’ έναν πρωτότυπο και δυνατό τρόπο: το προσωπικό πένθος αντιπαραβάλλεται με την πολιτική ιδεολογία και τη θρησκεία, η βία της άγνοιας, της απρόσμενης αποκάλυψης ότι ένας άνθρωπος που θεωρείς κομμάτι σου είναι ξένος, με την πραγματική βία που από στιγμή σε στιγμή απειλεί τη ζωή σου Το δυτικότροπο Τελ Αβίβ τοποθετείται απέναντι από την «εμπόλεμη» Παλαιστίνη, ο εσωτερικός πόνος συνομιλεί με τα πανανθρώπινα πιστεύω, όλα ως δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Η αφηγηματική αλλά και υπαρξιακή αγωνία της ιστορίας μεταφράζεται κινηματογραφικά ως μια γεμάτη λεπτότητα και αυτοσυγκράτηση πολιτική διαμαρτυρία, με την υποστήριξη της εξαιρετικής ερμηνείας του Σουλιμάν. Μπορεί ως περιεχόμενη η ταινία να μιλά για τα αυτονόητα και να εντάσσεται με ευκολία στις σημερινές κινηματογραφικές πολιτικές φωνές ενάντια στη βία, αλλά σκηνοθετική της αρετή βρίσκεται στο ότι προσωποποιεί ένα καθημερινό έγκλημα που από μακριά μοιάζει απλώς θεωρητικό.