Ιδού μια νέα προσθήκη στο ράφι των σε-δουλειά-να-βρισκόμαστε b movies. Των περιπετειών, δηλαδή, που χρησιμοποιούν τα γκάζια και τα κυνηγητά ως προϋπόθεση …υπόθεσης, που περιφρονούν κάθε πραγματολογική συνθήκη, που νομίζουν πως χειραγωγούν τις προσδοκίες σου με twists της δεκάρας, που επιστρατεύουν γερασμένους σταρ σε ρόλους γελοιογραφικών κακών για να δικαιολογήσουν μια στοιχειώδη έστω εμπορική διανομή οπουδήποτε.

Εν προκειμένω, απόδημος στην Κολωνία νεαρός Αμερικανός παρατά τις ανομίες αφότου ερωτεύεται κεραυνοβόλα συμπατριώτισσά του σε κλαμπ, αλλά αναγκάζεται να επιστρέψει «για μια τελευταία δουλειά» όταν η κοπέλα διαγιγνώσκεται βαριά νεφροπαθής και η μεταμόσχευση, κόστους 200.000 Ευρώ ακατέβατα, κρίνεται απαραίτητη. Αποστολή του, να κλέψει φορτηγό Γερμανού νονού που χρησιμοποιεί την εταιρεία μεταφορών του ως βιτρίνα για διακίνηση προερχομένης εκ Χιλής κοκαϊνης, κατ’ ανάθεσιν Τούρκου μικρογκάνγκστερ που θέλει να εκδικηθεί τον μεγαλέμπορα επειδή αρνήθηκε να τον κάνει συνεταίρο.

Ως ο Τούρκος μεσάζων με τα παρδαλά ρομπ-ντε-σαμπρ, το τίγκα στις πόρνες βανάκι, τις starstruck σινεφίλ αναγωγές και τα περίπου σερβοϊαπωνικής εκφοράς αγγλικά, ο Μπεν Κίνγκσλεϊ κλέβει από τις δικές του ερμηνείες στο «Ερωτικό Κτήνος» και στο «Iron Man 3» περιβάλλοντας τη διασταύρωση με μια τριτοκοσμική περηφάνια ανάλογη του Σάσα Μπαρόν Κοέν στον «Δικτάτορα» (όπου επίσης έπαιζε). Από τη μεριά του, ως εχέφρων νονός της κοκαϊνης, ο 80άρης Άντονι Χόπκινς απαγγέλλει Σαίξπηρ, τσιτάρει φιλοσόφους και αφηγείται πικρές οικογενειακές του ιστορίες πριν δώσει περί βασανιστηρίων εντολές στους γορίλες του ή και αρχίσει ο ίδιος να μπουμπουνίζει. Η αναμέτρηση των οσκαρούχων Σερς, στις δύο όλες κι όλες σκηνές που εμφανίζονται μαζί, θυμίζει μάλλον αψιμαχία για το ποιος θα ξεχρεώσει πρώτος τις διατροφές των πρώην του με την επιταγή που τσίμπησε για το φιλμ, παρά μαφιόζικη κόντρα.

Στη μέση, το ομορφόπαιδο Νίκολας Χάουλτ και η «λίγη» Φελίσιτι Τζόουνς τρέχουν να σωθούν. Ο έρωτάς τους, ασχέτως αν πυροδοτήθηκε από ένα βλέμμα στα είκοσι μέτρα και καλλιεργήθηκε σε δίλεπτο κολάζ σαλιαρισμάτων τύπου βιντεοκλίπ, είναι πάρα πολύ μεγάλος. Κι ένας τέτοιος έρωτας, όπως εξαρχής δηλώνει ο ήρωας σε voice over πριν πάρει την πρώτη τούμπα με τ’ αμάξι, όλα τα δικαιολογεί. Εννοώντας, φυσικά, και τέτοιου τύπου ταινίες.