Ο μυστικός πράκτορας Ιθαν Ρένερ ανακαλύπτει ότι πάσχει από μια ανίατη ασθένεια και ότι έχει λιγότερο από έναν χρόνο ζωής. Λίγο πριν αποσυρθεί, αποφασίζει να αποκαταστήσει τη σχέση του με την - εδώ και χρόνια - αποξενωμένη κόρη του, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει μια εξαιρετικά επικίνδυνη αποστολή στο Παρίσι, με αντάλλαγμα μια πειραματική θεραπεία που ίσως τον θεραπεύσει.

Δεν είναι ότι είχαμε ιδιαίτερες προσδοκίες από την συνάντηση του ΜακΤζι, σκηνοθέτη καλογυαλισμένων ταινιών όπως οι «Αγγελοι του Τσάρλι» με τον Λικ Μπεσόν, που ως παραγωγός έχει αναγάγει το κινηματογραφικό eurotrash σε νέα ύψη, αλλά σίγουρα δεν περιμέναμε κάτι τόσο βαρετό όσο αυτή η ταινία.

Ο Μπεσόν άλλωστε, έχει κάνει κάτι ανάλογο με αυτό που προσπαθεί ξανά εδώ -να μεταμορφώσει έναν ολίγον γερασμένο σταρ σε action hero- με επιτυχία στο «Taken» με τον Λίαμ Νίσον, οπότε θα έλεγε κανείς, ότι οι πιθανότητες ήταν με το μέρος του.

Ομως το συναίσθημα που μοιάζει να είναι το κυρίαρχο σε αυτή την χλιαρή, άνευρη περιπέτεια είναι κυρίως αυτό της βαρεμάρας, αφου οι στιγμές όπου μια οποιαδήποτε σπίθα ενδιαφέροντος ανάβει είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού -και μάλλον περισσεύουν και δάχτυλα!

Από την ανόητη ιδέα του σεναρίου που θέλει τον ήρωα του Κόστνερ να πάσχει από μια ανίατη ασθένεια, μέχρι τις στον αυτόματο πιλότο καταδιώξεις και σκηνές δράσεις κι από το αμήχανο subplot με την προσπάθεια του να ξαναχτίσει την σχέση του με την κόρη του, μέχρι το φουλάρι που φορά ο Κέβιν Κόστνερ, όλα μοιάζουν λιγότερο ή περισσότερο λάθος.

Το Παρίσι μπορεί να προσφέρει μερικά τουριστικά highlights στο φιλμ αλλά για κάθε τι που μπορεί να βρεις αμυδρά ενδιαφέρον, θα τιμωρηθείς με μια καλή δόση μη αστείου χιούμορ, ή με μια σεκάνς όπου θα ευχόσουν να βρίσκεσαι κάπου αλλού.

Μοιάζει αξιοθαύμαστο πως ένα φιλμ που απευθύνεται σε ένα μεγάλο κοινό, μπορεί να είναι τόσο κενό οποιασδήποτε γοητείας, πλάκας, ή ακόμη και χαβαλέ, αλλά το «3 Μέρες Διορία» θυμίζει περισσότερο από κινηματογραφική ταινία, έναν αποτυχημένο πιλότο τηλεοπτικής σειράς που δεν θα έβλεπε ποτέ το πράσινο φως για να φτάσει στην παραγωγή.