Ενημέρωση

Η επιστροφή του Φρανκ Μίλερ στην Αμαρτωλή Πόλη του σινεμά

στα 10

Περήφανος πατέρας της «Αμαρτωλής Πόλης» και συνσκηνοθέτης και του «Sin City 2: Η Κυρία Θέλει Φόνο», ο Φρανκ Μίλερ δηλώνει απόλυτα γοητευμένος από το σινεμά. Και εξηγεί πως δεν μπορεί να υπάρξει δράμα στην τέχνη χωρίς βία και σεξ.

Η επιστροφή του Φρανκ Μίλερ στην Αμαρτωλή Πόλη του σινεμά

Κανείς δεν γνωρίζει ποιο θα ήταν (ή αν θα υπήρχε) το κινηματογραφικό μέλλον του Φρανκ Μίλερ, αν ο Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ δεν ήταν τόσο πορωμένος να μεταφέρει με οποιονδήποτε τρόπο το «Sin City» στο σινεμά. Δέκα χρόνια μετά από εκείνη τη συνεργασία - και ενώ ο Μίλερ σκηνοθέτησε ατυχώς μόνος του το «The Spirit» το 2008 - επέστρεψε στη σκηνοθετική καρέκλα στο πλευρό του Ροντρίγκεζ για τη συνέχεια της «Sin City» με τίτλο «Η Κυρία Θέλει Φόνο». Και ενώ είμαστε σίγουροι πως η εμπορική αποτυχία της ταινίας δεν τον έχει πτοήσει στο ελάχιστο, να μερικά από τα «κλειδιά» που δίνει ο ίδιος ως οδηγό επιβίωσης στην αμαρτωλή πόλη του... σινεμά.

Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Sin City 2: Η Κυρία Θέλει Φόνο» και αναζητήστε τις αίθουσες στις οποίες παίζεται σε όλη την Ελλάδα.

Frank Miller 424

Γιατί δέχτηκε να μεταφέρει το «Sin Ciy» στο σινεμά / Γιατί ο Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ μου είπε ότι ήθελε να μου δείξει τι μπορεί να κάνει με αυτό. Η ειρωνία είναι ότι σχεδιάσα το «Sin City» με τέτοιον τρόπο ώστε να μην μπορεί να μεταφερθεί στο σινεμά. Ηθελα να δείξω στον κόσμο ότι τα κόμικς μπορούν να κάνουν αυτό που οι ταινίες δεν μπορούν. Οταν εμφανίστηκε ο Ροντρίγκεζ, είχα πεισμώσει. Αγνόησα τα πρώτα του τηλεφωνήματα. Δεν ήθελα αν τον συναντήσω στο σπίτι μου. Τον συνάντησε σε ένα Hell's Kitchen. Μου έδειξε προσχέδια από τη δουλειά που είχε κάνει και ήταν εντυπωσιακά. Τον ευχαρίστησα και του είπα πως η απάντηση μου ήταν αρνητική. Επέστρεψε στο Τέξας. Μετά προσφέρθηκε να γυρίσει μια σκηνή για να δούμε πως θα μοιάζει. Δεν είναι μια προσφορά που απορρίπτεις. Οπότε πήγα στο Τέξας, όπου είχε χτίσει ένα λειτουργικό στούντιο και σε κάποια στιγμή η Μάρλεϊ Σέλτον με κοίταξε με τα πανέμορφα μεγάλα της μάτια και μου είπε «Γιατί ο χαρακτήρας μου πληρώνει κάποιον για να την σκοτώσει;». Η Μάρλεϊ τα κατάλαβε όλα και έδωσε τρεις φορές καλύτερη ερμηνεία από πριν. Πήγα μέχρι τον Ρόμπερτ και του είπα «Είμαι μέσα».

Sin City 2 607

Γιατί επέλεξε την ιστορία «Η Κυρία Θέλει Φόνο» για κεντρική στη δεύτερη ταινία / Η συγκεκριμένη ιστορία ήταν μεταγενέστερη όταν γυρίζαμε το πρώτο «Sin City», οπότε και δεν την χρησιμοποιήσαμε και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι ήταν μεγάλη σε διάρκεια. Αποφασίσαμε να χτίσουμε τη δεύτερη ταινία γύρω από το «Η Κυρία Θέλει Φόνο» και γύρω της να προσθέσουμε μερικές ακόμη μικρότερες ιστορίες.

Sin City 2 424

Ποιος από τους ηθοποιούς του φιλμ τον εντυπωσίασε περισσότερο / Νομίζω όλοι στον υπέρτατο βαθμό, από την Εύα Γκριν και τον Τζος Μπρόλιν μέχρι τον Τζόζεφ Γκόρντον - Λέβιτ. Μπορώ να πω ότι η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η Τζέσικα Αλμπα. Εμφανίστηκε μπροστά μου και δεν ήταν πλέον η ηθοποιός που ήξερα. Εχει αναπτύξει το ρεπερτόριό της και τις ικανότητές της. Οταν την είδα πρώτη φορά την αγκάλιασα. Της είπα «Γεια σου Τζέσικα» και πολύ ψυχρά μου απάντησε «Γεια». Σκεφτόμουν τι της έκανα και είναι τσαντισμένη. Αποδείχτηκε ότι δεν είχα κάνει τίποτα. Ηταν ήδη μέσα στο ρόλο της και έμεινε εκεί καθ' όλη τη διάρκεια του γυρίσματος.

Frank Miller 424

Για τη σχέση του με τον Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ / Είναι ο Π.Τ. Μπάρνουμ (σ.σ. διάσημος διασκεδαστής και επιχειρηματίας του θεάματος του 18ου αιώνα), το αφεντικό του συνεργείου και η πιο ενεργής δύναμη στο σετ. Αστειεύομαι συχνά μαζί του πως αν ήταν ο Ελβις Πρίσλεϊ, εγώ θα ήμουν ο Μπομπ Ντίλαν, γιατί μου αρέσει να είμαι μόνος και να δουλεύω ήρεμα με τον κόσμο. Εγώ είμαι ο τύπος που ρωτάνε οι ηθοποιοί όταν έχουν απορίες για τους χαρακτήρες. Οταν φτιάχνω τα κόμικ δουλεύω μόνος. Οταν μπλέχτηκα πρώτη φορά με το σινεμά, που ποτέ δεν ήταν κάτι που το πίστευα ότι θα συμβεί, ο μεγαλύτερός μου φόβος ήταν να δουλεύω με τους ηθοποιούς. Και κατέληξε να είναι η μεγαλύτερή μου χαρά, γιατί ξέρω τις ιστορίες όλων των χαρακτήρων και μπορώ επιτέλους να έχω κάποιον για να του τις εξηγήσω.»

Sin City 2 424

Για τη βία και το σεξ στις ταινίες του / Δεν είναι δυνατόν να πεις μια καλή ιστορία χωρίς να έχεις συγκρούσεις και η καλύτερη εκδοχή μιας σύγκρουσης είναι το σεξ και η βία. Δεν απολογούμαι για τη δουλειά που κάνω. Θα βρείτε πολύ βία και σεξ σε μεγάλες όπερες και σε επικά ποιήματα.»

Sin City 2 607

Για το μέλλον του ως σκηνοθέτης / Λατρεύω τη δουλειά. Είναι η τέλεια αντίθεση με το σχέδιο. Στα κόμικ δουλεύω με απόλυτη ελευθερία και μπορώ να δημιουργώ πράγματα κομματιασμένα που μετά μπορώ να τα ενώσω σε μια ολότητα. Αυτό ανοίγει έναν ολόκληρο κόσμο από πιθανότητες για το πως κάτι μπορεί να κινηματογραφηθεί. Επίσης αποκλείει έναν κόσμο από λάθη που μπορούν να γίνουν. Για τους «300» ακόμη και όταν είχα δει την αυθεντική ταινία της Fox, αποφάσισα πως θα έγραφα την ιστορία όταν θα ήμουν γέρος και ακόμη πιο ικανός. Περίμενα μέχρι τα 40 και μετά αποφάσισα πως είχε έρθει η στιγμή. Και την επανερμήνευσα σε τεράστιο βαθμό, χωρίς να έχω την πρόθεση να την κάνω ταινία. Ενθουσιάστηκα. Στην πραγματικότητα, η εμπλοκή μου στο «Sin City 2» είναι να δουλεύω με τον Ρόμπερτ και απλά συμμετέχω στο μοντάζ λέγοντας «ας πετάξουμε αυτή τη σκηνή, ας κρατήσουμε αυτή τη λήψη», αλλά είναι τόσο έμπειρος μοντέρ που δεν χρειάζεται βοήθεια. Αλλά μπορώ να βοηθάω με τους χαρακτήρες και να κάνω το όλο πράγμα να μοιάζει πολύ «Sin City», γιατί έχει έναν ιδιαίτερο τόνο, μια πολύ συγκεκριμένη πρόθεση. Δεν μιλάω πολύ για το τί είναι η «Αμαρτωλή Πόλη», γιατί είναι κυριολεκτικά το μυστικό μου. Στο ενδιάμεσο, αυτό που ανυπομονώ να κάνουμε (τουλάχιστον στο κεφάλι μου) είναι το «Sin City 3». Αυτό φυσικά περιλαμβάνει αρκετές δημιουργικές διαφωνίες μεταξύ εμένα και του Ρόμπερτ.

Sin City 2 424

Γιατί όλοι οι ήρωες του περνούν μια κόλαση / Είναι αυτό που κάνω καλύτερα!


Περισσότερο «Sin City 2: Η Κυρία Θέλει Φόνο»:


Δείτε εδώ τα δύο μέρη του making of του «Sin City 2: Η Κυρία Θέλει Φόνο» που παίζεται από τις 11 Σεπτεμβρίου στις ελληνικές αίθουσες από τη Spentzos Films/Seven Films.